Gå til innhold

Svensk mangellapp

Ranger emnet

Kristiansen

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er riktig forum, men fant ikke no bedre...

Var i Strømstad idag...

Og ble stoppet i kontroll, fikk da en mangellap (Bevis om Flygande Ispenktion)

På sota ruter foran...

Hvordan er dette, hva skal jeg gjøre nå ?

Har dette noe betynding i Norge, blir dette sendt videre til det Norske Biltilsynet ?

MHV

Stig Are Kristiansen

<a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a>

<a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i strømstad for 2 år siden, vi ble da stoppet i hver eneste kontroll,hehe. Kjørte en svart bredda mercedes 190e med evostyling og klistremerker. Svenskene nektet å tro at det fantes noe som het mercedes 190e evolution, selv om det stod i vognkortet og hadde papirer på stylinga, de påstod vingen kom fra en mitsubishi evo,hehe. Fikk lapp om vinsning til biltilsynet, men gjorde ikke noe med det. en kamerat som eide bilen, og han hørte ingenting så lenge han hadde bilen, han hadde den i ett år til nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del av de dere lappene ved tidligere besøk i sverige. Jeg hørte aldri noe mere.Men nå er det jo blitt tettere sammarbeid mellom "eu" landene.Så du skal ikke være for sikker

Nå er vel ikke Norge en del av eu da.. Eller har det skjedd noe nytt i det siste som jeg ikke har fått med meg?

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider