Gå til innhold

Mitt første byggesett!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Detta var gøy!! Har aldri bygd noe som helst slags byggesett fø,r helt til jeg fikk tak i denne primeran! Synes dette var en så fin hobby så jeg har allerede kjøpt meg en skyline også!!

 

Er meget fornøyd med resultatet, til og være første gang! Det gjestår fremdeles og fikse grillen og de andre felga som jeg kjøpte med(må tilpasses)!

 

Hva synes dere??

 

byggesett041.jpg

 

byggesett043.jpg

 

byggesett045.jpg

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på pakken,der bruker det å stå hvilken grad det er.Den første byggebilen jeg prøvde meg på var 4 av 5 i vanskelighetsgrad.....

 

Kan ikke se noe vansklighetsgrad på esken men det står "Modelling skills helpful if under 10 years of age" :rolleyes:

 

Ellers står resten på japansk....

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...under 10 years ja!;)

På alle Tamiya sett jeg har, eller har sett, står det "Modelling skills helpful if under 10 years of age".

 

Det stod det også på et sett jeg bygde som i følge HLJ.com har vanskelighetsgrad 4 og 5....

Så ingen grunn til å leke eplekjekk.

Jeg vil tro Primeraen hadde en vanskelighetsgrad på 3.

 

 

 

Forresten, den tar seg bra ut om du fyller sprekkene ved dører, panser osv. med svart maling.

Bare tynn ut litt svartmaling (Eller mørk blå) i vann, ta masse på penselen og drypp så vidt borti sprekken og det skal flyte igjennom. Tørk bort det som kommer på utsiden og la det tørke! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alle Tamiya sett jeg har, eller har sett, står det "Modelling skills helpful if under 10 years of age".

 

Det stod det også på et sett jeg bygde som i følge HLJ.com har vanskelighetsgrad 4 og 5....

Så ingen grunn til å leke eplekjekk.

Jeg vil tro Primeraen hadde en vanskelighetsgrad på 3.

 

 

 

Forresten, den tar seg bra ut om du fyller sprekkene ved dører, panser osv. med svart maling.

Bare tynn ut litt svartmaling (Eller mørk blå) i vann, ta masse på penselen og drypp så vidt borti sprekken og det skal flyte igjennom. Tørk bort det som kommer på utsiden og la det tørke! :)

 

En tynn tusj, type sånn man bruker til å skrive på brente cd'er funker også veldig fint!

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det beste ja, eller en som er laget spesielt til dette, også kalt "Gundam Marker", tynn type.

 

Men jeg hadde ikke tilgang på det så jeg tynna ut malingen. Ble perfekt, men tok litt tid. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår