Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Merca er nybilen til Tore Nordøy og er vel en CL Cab. Tyskerne slutter aldri å imponere meg med hvor smale dekk de klarer å tyne på altfor brede felger.

 

 

Bilder av den,eller? :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

utrolig hva man kan spotte etter noen minutter i byen,og på sjernes :P

 

Først,Nico`s Is200 utenfor kinoen i 11tiden,NYDELIG lyd.

EDIT: Så også Thklinge sin Astra kjørende forbi kinoen i 9-tiden,fikk sjokk,2 gullfargede Astraer som møtte hverandre :P

Senere en sølvgrå Opel Speedster i byen i kvart over 11tiden (også kjørte i Tromsdalen).

Ble sittende på sjernes i 10 minutter,da så jeg feks. en svart s200 sx s14,og en eldre merce SL XXX (ukjent motor) med cabben nede,og litt større originale mercefelger som glinset litt.

 

Hehe.. Du likte lyden? :) Snuten gjør visst ikke det! ;) Gjør ikke noe, jeg er helt forelska i den selv! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat vite at den tidligere omtalte Speedsteren tilhører broren til "tanten" min (kjæresten til onkelen min).Morsomt :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår