Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Jeg spottes ofte? :o Synes jeg er sjelden ute å ruller... hehe

 

En bredda 3-serie cab? Var den sort? Isåfall er det vel 3-serien til Steffen Westby. Synes fortsatt det er utrolig at han velger å gå fra en Mitsubishi Lancer Evo 6 til en BMW cab, men om han er fornøyd så...

 

Jepp, mulig du er ute å kjører samtidig med meg da... Jeg er nok litt mer anonym i min p-u...

 

I tilfelle... et latterlig bytte i mine øyne, men kan jo selvsagt finnes gode grunner selv om jeg ikke vet hva de er;)

 

HEY, glemte... så en M-coupe ved Statoil i Breivika ca kl 2100... Det er en feet bil, og sånn vil jeg om ikke eie så ihvertfall teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vannvittig fin bil sånn helt egentli da :Pmen sku vært mer power da :P har hørt at det er en 1,9tdi :) ..så ut som det va lagt i litt jobb ja! skulle vært innom men trur du æ visste at det var no sånn som skjedde i byen idag :P

 

 

Truls sin gamle bil jo!! haha...prøve å selge den igjen etter som æ har hørt for 10000,- mer enn ahn kjøpte den for å har visst ikke gjort noe sia den ble kjøpt i vår engang. det e lov å leve i trua.

DSC00042.jpg

 

Den ble kjøpt 7. Juli, av meg, og Ja jeg prøver å selge den dyrere fordi jeg har måttet koste masse penger på bilen, jeg har måttet bytte bærearmer, foringer, motorfester, hatt service, olje og filterskift, byttet defekt sentrallås, byttet fjærer og dempere, bremser hele veien rundt, fått fiksa håndbrekket, byttet pakninger i motoren og i alle påfyllingslokk, monter 3" downpipe og steg 3 tuning fra bsr, så ingenting er gjort? Sjekk fakta før du uttaler deg om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kjøpt 7. Juli, av meg, og Ja jeg prøver å selge den dyrere fordi jeg har måttet koste masse penger på bilen, jeg har måttet bytte bærearmer, foringer, motorfester, hatt service, olje og filterskift, byttet defekt sentrallås, byttet fjærer og dempere, bremser hele veien rundt, fått fiksa håndbrekket, byttet pakninger i motoren og i alle påfyllingslokk, monter 3" downpipe og steg 3 tuning fra bsr, så ingenting er gjort? Sjekk fakta før du uttaler deg om slikt.

 

jaha sjekke fakta (flire)...det sto ingenting om dette i annonsen på autodb!! :P det som sto i annonsen var så å si det som sto i annonsen da Truls solgte biln!! nesten en klipp å lim i mine øya. ser den ligger ute nå til 125000,- ikke for å rippe opp i det men det som nå står i annonsen på autodb nu idag er jo gjort før du kjøpte biln! :/

 

kansje lurt visst du har kostet på bilen såpass mye å skrive at du har byttet bærearmer, foringer, motorfester, hatt service, olje og filterskift, byttet defekt sentrallås, byttet fjærer og dempere, bremser hele veien rundt, fått fiksa håndbrekket, byttet pakninger i motoren og i alle påfyllingslokk, monter 3" downpipe og steg 3 tuning fra bsr.

 

bare min mening. ikke for å være kranglat men..det e jo det som e fakta.. kjenne til bilen. faktisk en utrulig go bil å kjøre.

 

caaatooo

er det din bil som står å skiller seg ut på øverste deln av parkeringa på UIT om dagan?? :P e å jobbe på teorifagbygget så syns æ det ligna litt på din bil!

 

ellers så e det jo faktisk nåkka tøffe bila på parkeringsplassn der oppe! som skille sæ ut litt som man ikke ser så mye til i det daglige.

 

så en stilig Audi A3 svart me BBS felga som sto der. helt clean men tøff.

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caaatooo

er det din bil som står å skiller seg ut på øverste deln av parkeringa på UIT om dagan?? :P e å jobbe på teorifagbygget så syns æ det ligna litt på din bil!

 

ellers så e det jo faktisk nåkka tøffe bila på parkeringsplassn der oppe! som skille sæ ut litt som man ikke ser så mye til i det daglige.

 

så en stilig Audi A3 svart me BBS felga som sto der. helt clean men tøff.

 

Stemmer godt at det er femmer'n min som står der, ja. Jobber som universitetslektor på Jur.Fak. :)

 

Audien er faktisk en S3, hvis det er den sorte med BBS Challange felger du tenker på? Er en gutt fra Narvik som begynte på jusstudiet i høst som har den :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt at det er femmer'n min som står der, ja. Jobber som universitetslektor på Jur.Fak. :)

 

Audien er faktisk en S3, hvis det er den sorte med BBS Challange felger du tenker på? Er en gutt fra Narvik som begynte på jusstudiet i høst som har den :)

 

 

tenkte meg det ja. når du nu skriv at det e en s3 så stemme vel det mene d sto nåkka i grilln på den men uansett det va den æ tenkte på!

 

goldie69 d va dæ æ møtte i byen ja? vi begge ble stoppa en fredags kveld pga soting.

 

hva det proffsota på din bil å? bare ett lite spørsmål..

 

Når man feks drar på autoteck å får dem te å sote ruten rundt overalt. så får du jo 5års garanti. men garanti mot ka??

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man feks drar på autoteck å får dem te å sote ruten rundt overalt. så får du jo 5års garanti. men garanti mot ka??

 

Garanti mot at solfilmen løsner i kantene, får bobler, etc. Såklart ikke mot at man blir stoppa av politiet :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha sjekke fakta (flire)...det sto ingenting om dette i annonsen på autodb!! :P det som sto i annonsen var så å si det som sto i annonsen da Truls solgte biln!! nesten en klipp å lim i mine øya. ser den ligger ute nå til 125000,- ikke for å rippe opp i det men det som nå står i annonsen på autodb nu idag er jo gjort før du kjøpte biln! :/

 

kansje lurt visst du har kostet på bilen såpass mye å skrive at du har byttet bærearmer, foringer, motorfester, hatt service, olje og filterskift, byttet defekt sentrallås, byttet fjærer og dempere, bremser hele veien rundt, fått fiksa håndbrekket, byttet pakninger i motoren og i alle påfyllingslokk, monter 3" downpipe og steg 3 tuning fra bsr.

 

bare min mening. ikke for å være kranglat men..det e jo det som e fakta.. kjenne til bilen. faktisk en utrulig go bil å kjøre.

 

caaatooo

er det din bil som står å skiller seg ut på øverste deln av parkeringa på UIT om dagan?? :P e å jobbe på teorifagbygget så syns æ det ligna litt på din bil!

 

ellers så e det jo faktisk nåkka tøffe bila på parkeringsplassn der oppe! som skille sæ ut litt som man ikke ser så mye til i det daglige.

 

så en stilig Audi A3 svart me BBS felga som sto der. helt clean men tøff.

 

 

Annonsen e faktisk klipt og limt, og redigert litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår