Gå til innhold

noen uker til nå så er bilen på veien som aldri før


eGtTurbo

Anbefalte innlegg

har nå bestillt JWT ecu fra usa med ferdig tenning og alt for turbo motoren min.. aldri mer nykking eller tynn blanding..

 

Monterer 370cc sr20det dyser samt warlbro bensinpumpe.. trenger ikke fpr siden jwt saken kjører på 3 bar.. (original trykket)

 

blir spennt på å få tested bremseoppsettet og understellet når som motoren drar rent og skikkelig

 

Når er første Gatebil?

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå bestillt JWT ecu fra usa med ferdig tenning og alt for turbo motoren min.. aldri mer nykking eller tynn blanding..

 

Monterer 370cc sr20det dyser samt warlbro bensinpumpe.. trenger ikke fpr siden jwt saken kjører på 3 bar.. (original trykket)

 

blir spennt på å få tested bremseoppsettet og understellet når som motoren drar rent og skikkelig

 

Når er første Gatebil?

Har du fått bremset bilen din noengang? er nysgjerrig på hva du har..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Update:

 

Kjørte en tur idag men skal ha bilen inn på service før jeg gir gass.. Må få stillt tenning pluss få de til å måle litt på ventilene..

 

I tillegg må jeg bytte to av hjulpinnen på fremhjulet men regner med det bare er å ta av skiven og slå de ut?

 

hehe, har ikke fått den bremset nei og planlegger heller ikke det. Synes det er litt vel skummelt siden de vet å gi jernet. Noe av grunnen til at jeg går for ferdigprogramert ECU er for å slippe denne kjøringen i benk..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kosli du da.. Fikk du ikke med deg det jeg skrev før du kritiserte eller bare skjønner du ikke at en motor må stilles litt etter total demontering. Det står at den må på service før jeg kan gasse. Og det er på tirsdag. Du har ikke mye peiling om du tror det bare er å sette ihop en kraftig motor og spinne avgårde

 

Syns det der med at noen alltid må kritisere

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår