K.A. Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Noen som vet om dette har vært et produkt i salg her i Norge? Takgrind! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 skulle gjerne hatt et slikt stativ til min jeg ;) (men jeg har jo bil med tak da...) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg fikk med takgrind til min røde golf cab.. festet kun på toppen av veltebøyla med en skrue på hverside.. (obs, skistativ er det) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg fikk med takgrind til min røde golf cab.. festet kun på toppen av veltebøyla med en skrue på hverside.. (obs, skistativ er det) Noen bilder? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 skal fikse det senere. har ingen mulighet for å ta det enda! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 skal fikse det senere. har ingen mulighet for å ta det enda! Trenger egentlig ikke det. Er mest interessert i om det er å skaffe lignende det på bildet. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg