jettamaster Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 sitter å tenker på om eg skal lakke sjølv eller levere nokre deler til lakkering. eg skal lakke ein bakfanger, bagasjeluke, muligens eit panser og ein frontfanger. men mitt spm. kor mykje lakk treng eg for å lakke det?? hørte med pris på lakk og det kom på 600kr literen pluss tynner,herder osv, så det vil komme på ca 7-800kr per liter lakk tot. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Spørs litt på farge og den som lakkerer, men ca 0.7l + herder/tynner burde ikke være helt på jordet. Det er bedre med for mye enn for lite vet du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg