farlig Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! Sliter litt med monteringen av en clarion dxz618r spiller. Den vil ikke sitte fast inne i iso rammen. Vanligvis skal jo spilleren "klikkes" på plass, men denne vil ikke feste seg så den bare ligger løst i rammen.. Noen tips?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! Sliter litt med monteringen av en clarion dxz618r spiller. Den vil ikke sitte fast inne i iso rammen. Vanligvis skal jo spilleren "klikkes" på plass, men denne vil ikke feste seg så den bare ligger løst i rammen.. Noen tips?? Mvh Er det rammen til spilleren da? Er forskjell på de fleste merker... Når du sier "iso" så er det bare størrelsen på spilleren som er standard... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! Det er ikke den orginale rammen nei. Visste ikke at det var forskjellige rammer. Hvor kan jeg få tak i en slik en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! Det er ikke den orginale rammen nei. Visste ikke at det var forskjellige rammer. Hvor kan jeg få tak i en slik en? Hos en Clarion forhandler regner jeg med... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg