booby25 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg skal bitte tallskiver men jeg har klokke istd...Turtall.. hvor kan jeg kjøpe da med klokke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 hæh??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hmmm..du mener at du skal bytte instrumentpanel? Og har klokke? Og skal bytte til turteller? Eller har du turteller og skal bytte til klokke? Skal du bytte til turteller er det vel bare å få tak i et panel fra en SLX eller SRI P10, med medfølgende kabler.. Eller du kan kjøpe deg en sånn 5" turteller med gule og blå og grønne og røde blinkende lys og silkehvit bakgrundbelysning og kromkant og pippelyder og shiftlight i 4 farger med plippring og montere hele sulamitten rett over originalt instrumentpanel..så du ikke ser noenting. Jeg ville dog gått for det første :P Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg skal bitte tallskiver men jeg har klokke istd...Turtall.. hvor kan jeg kjøpe da med klokke... snakk med http://www.totalprofilering.net han lager alt... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hvis han bare skal ha turteller istedet for analog klokke, så er det bare å bytte instrument panel, ingenting mere kabler eller noe trenges, bare plugg & play :) var hvertfall på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg