ibanez Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Heisann! Installerte photoshop cs etter formatering idag, akkurat samme som jeg har brukt før. Gleda meg jo til å modde igjen da, etter en lang pause. Men så fant jeg ut at ctrl +\- ikke funka til å zoome. Har jo funket før, så tror ikke det er noen andre knapper. Fant ikke ut noen andre knapper iallfall. Noen som vet hva som kan være feil? Prøvde med reinstallering, men har fortsatt det samme problemet Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 jeg bruker bare forstørrelsesglasset jeg for min del. og nå skjønte jeg akkurat hvor unødvendig det var å si akkurat det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ja, greit nok at du bruker det, men jeg bruker det når jeg bruker lasso tool og forskjellig, så jeg er ganske avhenging av den for å få til moddinga mi. Og når jeg skal angre siste trykk i lasso toolen funker ikke backspace heller :S Ingen som vet? notin Edit: Delete knappen funker ikke heller.. Skjønner ikke noe jeg nå. Skal teste et annet tastatur, kanskje det kan være feilen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg