keirn Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 170 hk med ett k-jet sprut... eh, av erfaring så vet jeg at et orginalt k-jet ikke klarer mer enn ca 12-15 % effektøkning... Turbo eller ikke... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by VS&T 170 hk med ett k-jet sprut... eh, av erfaring så vet jeg at et orginalt k-jet ikke klarer mer enn ca 12-15 % effektøkning... Turbo eller ikke... godt mulig det, må vel moddes litt..... har jo hørt om noen som har satt på turbo på gti8v og 16v og kjørt lave trykk, de sier da at det går fælt... men men, folk sier mye rart.... intresert i delene eller forresten? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by G60Turbo godt mulig det, må vel moddes litt..... har jo hørt om noen som har satt på turbo på gti8v og 16v og kjørt lave trykk, de sier da at det går fælt... men men, folk sier mye rart.... intresert i delene eller forresten? Jepp..., mail meg! BTW, modding av k-jet sprut er en prøv og se lek, bare til å begynne å bytte ut biter, meeen, noe jag har hatt hell med er å bruke megdemåler fra en Saab 900 t, sammen med orginale spredere, det har funket greit opp til 0,8 - 1,0 bar.. (På 8 V) Burde funke greit/bedre på en 16 V. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Senk komp: dreie stempler, dobbel pakning, stempler fra 1,8gl(9,2:1), grave i toppen eller dyre smidde stempel. Sprut: fra volvo turbo, saab turbo el. lign gammalt, tillegsdyse eller dyrt og flott datastyrt. Turbo: fra bil med den effekten du skal hente (200sx- 170hk, cossie- 204hk f.eks) ellers fins det dyre amerika import greier. Manifold: GIK, KRB-trading, EIP-tuning, ATP, mekke sjøl, eller tilpasse fra TD motorn Eksos bygger du sjøl eller setter verksted på saken, ferrita, vangbo, eksosen.... Intercooler: fra skroten, sveise sjøl, eller dyre finske greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.