Gå til innhold

G-60 motor

Ranger emnet

krissamundsen

Anbefalte innlegg

holder fint med 1,2 og... kommer jo ann på hvordan du kjører den du kan fint ødlegge en motor med 0,1 i trykk og så..

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener "Gullgolfen" var oppe i 1,5 bar med standar topp.

Men han retter meg sikkert om jeg har feil.

Er ikke trykket som tar livet av g60 normalt.

Så lenge den får nok bensin og alt annet er greit så kan du kjøre mye trykk.

det stemmer nesten ja..

men det var en rally gruppe a motor med portet topp på den

den første motoren jeg hadde i den var ikke portet topp på og den holdt fint med 1,2 i tykk den og.. men med 1,8 da sa det PANG pga av for lite bensin men men de 3 min det holdt gikk det sykt bra :) kappet med en eskrot cossi derfor skrudde jeg opp trykke på max.. men det var verdt det.. jeg tok den så :)

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult :) hva skal til og få godkjent en ombygging fra g ladern til turbo? egentlig ingen ting? for prinsippet er vel det samme? dyrt og omregistrere slikt? så volksport hadde et garrett sett som di solgte for 21000? dette er vel en høy pris?

Volksport selger vel dette kittet

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-109&Category_Code=VVWTK

Kommer på 16-17 lapper tar du det inn selv

Send meg en pm om du vil ha turbo kit ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volksport selger vel dette kittet

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-109&Category_Code=VVWTK

Kommer på 16-17 lapper tar du det inn selv

Send meg en pm om du vil ha turbo kit ;)

Vet ikke hvor du henter dette fra. Vi selger ikke dette kit'et for 21.000. Vi selger et kit til G60 fra en helt annen leverandør til 21.000 med noen nokså forskjellige specs enn det ATP leverer til G60.

Dessuten skal vi klare det ATP kitet til under 16 hvis du trenger det, har en nokså ok deal med ATP. Forbeholder meg imidlertid retten til å be deg om ikke å legge inn denne typen innlegg flere ganger, ettersom det åpenbart har bare en hensikt og i tillegg inneholder feilinformasjon.

Ha en fin dag!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider