Soberg Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jippi skulle hente ny ruta mi som endelig kom i posten.. Kommer ned på posten og den er knust:fuckme2: Dama mener det er GS-Bildeler som har pakket for dårlig. Ringte Gs de beklager og skulle sende opp ny rute. Skulle få den senest fredag sa de.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Der kom pakken med ruta på døra, har åpnet og den ser bra ut.. så nå er det ned i garasjen å rydde ut alt glasset som ligger i døra og rundt om i bilen og montere den nye ruta.. blir nok en stor vask på den også.. Bilder av ny lyktene osv kommer i kveld.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Fikk endelig montert ruta, var litt mer arbeid en jeg hadde trodd.. Men å få ut alt det knuste glasset var mest arbeid.. ruta eksploderer jo i tusen små bitter. Fikk ikke tatt noen bilder, har ikke kamera hjemme og kompisen min måtte jobbe så bilder kommer i morgen.. Men har montert M3-speila også babyhmm? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 høres bra ut, venter på bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Da kommer bilder, har endelig fått kamera til bake.. og siden min kompis er så treg med å sende bildene kommer flere bilder når han gidder å sende.. Nye baklyktene: M3-speila: Ny ruta: Framover blir det å gjøre ferdig stereoanlegget. Alt har stått stille etter innbruddet.. Og ny innredning er også på planen. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Veldig bra dette! Ikke mange med sedan som har de baklyktene, bra valg synes jeg :) Hva er neste ut av styling? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Får se.. Ny innredning er første prioritet. Får se hva økonomien sier framover. Men ny fornt og bakfanger er et ønske. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Heidu! Pen bil =) Synes du bør lakkere skjørtene og fangerene helt ned. Det koster deg ikke veldig mye, og er et sykt optisk løft!! Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Dette her er jo ingenting, og jeg skjønner fortsatt ikke motivene på bildene dine! Prøv å gjør om bildene i dette såkalte PAINT programmet, så kan du lage pil til det som er motivet ditt. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Heidu! Pen bil =) Synes du bør lakkere skjørtene og fangerene helt ned. Det koster deg ikke veldig mye, og er et sykt optisk løft!! Vet har planer om det, men skal ha ny innredning først.. Så får vi se. Har noen styling på handa også.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AclrtR Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Meget fint arbeid andreas! Liker at du henger deg opp i de små detaljer, synd det der med ruten vi skulle fått tak i dem som driver med slikt her på mo... Fortsett det fine arbeidet :) i'll be watching u alacocaina Siter [x] 87- Volvo 740 GL -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95317&page=1&pp=15 [x] 86- Golf II GTI 16v -> Byggeprosjekt kommer på veien så fort jeg får råd.. [x] 88- Golf II 1.6 -> Knust etter uvennlig møte med Camry.. *skrotet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Har ikke skjedd mye med bilen i det siste, økonomien er elendig og har holdt på med banebil.. Men har ny innredning på handa og lurer på om det vil passe: Er komplett med dørtrekk og alt. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Noen som har noen meninger? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Noen som har noen meninger? Pris? Får bra mye finere interiør (i mine øyne) for en grei sum! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 3000 svenske kr.. Hvor kan jeg finne noe slik da, finner ingen ting til sedan.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg