Gå til innhold

Andy's Bmw 318i E36

Ranger emnet


Soberg

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden det har skjedd noe nå, men i morgen er jeg ferdig med skolen så ta blir det endelig god tid til bil igjen..

Det stemmer at luftfilterboksen står igjen. holder luftfilteret oppe, men skal fikse det.

 

Har ikke all verden av penger så blir litt og litt.

 

Planer framover nå blir anlegg, få på M3-speil, nytt interiør(noen som skal selge ta kontakt).

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er en pen bil du har der ja m'm

 

Får åsså si at det er et fint gult hus du har fått med på de nederste bildene på første side :rolleyes:

 

Takk ja mye fine hus i nabolaget..

I dag starta jeg så smått på anlegget mitt, men blir mer i morgen.

Skal bygge ny kasse til subben og finne en praktisk og fin måtte å holde forsterkeren på..

Bilder kommer i morgen..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan låter MDS- erstatninshøyttalerne, og hvilken serie/type har du kjøpt? Lurte litt på å kjøpe MDS selv.

 

Er veldig fornøyd med dem, gir veldig god lyd.. men er ikke noe å kjøre bass på..

Frontsett: MDS DL-213 2way system

Bake: MDS NC4 GTI, komponentsett med delefilter, 4" mellomtoner og tweetere.

 

Kjøpte dem hos en MDS forhandler i fjor sommer så det er vell fjorårs modell vis jeg ikke tar helt feil..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Update.

Da har jeg endelig fått gjort noe, vasket bilen innvendig i går.

Blir utvendig og motorrommet i dag.

Byttet ut de gamle slitte mattene med ny:

mat.JPG

mat2.JPG

Må også ta med at dette middelet var genialt :pray

mat7.JPG

Ellers har jeg fikset nytt feste til luftfilteret, og tatt bort luftfilter boksen..

mat5.JPG var 90 grader..

mat6.JPG

Måtte prøve et litt større filter også.

mat4.JPG

 

Planer framover, er å bli ferdig med det påbegynte stereobygget mitt.. Bilder kommer..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer veldig lite med bilen nå pga fint vær og ekstrem varme..

Men har tatt ut al t av anlegg i bilen:(

Og startet på stereo bygget mitt..

Er ikke helt sikker enda på hvordan jeg skal ha det, men finner det ut har noen ideer..

Får hjelp fra min gode venn G-racing..

Er ferdig med sub kassa.. Håper jeg får gjort mer utover er lite artig å kjøre uten musikk.

 

 

Ut med alt..=(

anlegg3.JPG

 

Subkassa(vet den ser stygg ut)

anlegg.JPGanlegg2.JPGanlegg4.JPGanlegg1.JPG

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de har tatt pengeboka de kjæresten min også var vell 500kr i den eller noe sånt..

Men har bestill ny rute så den kommer over helga.

 

Faen førr nå drit.

Føler med deg, er så utrolig kjipt når dette skjer, hadde samme opplevelsen på Mjølan for 2 år siden, de knuste ikke ruta, men de maltraktert handtaket/lås + litt rundt.

Får håpe purken tar jævlene, men kjangsen er vell liten.

 

Får komme med noen trøsten ord, bilen begynner å bli bra nå, hvilken andre planer har du frammover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen førr nå drit.

Føler med deg, er så utrolig kjipt når dette skjer, hadde samme opplevelsen på Mjølan for 2 år siden, de knuste ikke ruta, men de maltraktert handtaket/lås + litt rundt.

Får håpe purken tar jævlene, men kjangsen er vell liten.

 

Får komme med noen trøsten ord, bilen begynner å bli bra nå, hvilken andre planer har du frammover?

 

 

Ja noen folk har ikke mye respekt..

Nei regner ikke med at de gidder å prøve en gang.. Var heldig å finne en bruk rute fra GS så ble ikke så dyrt..

Nei hold på å gjøre ferdig anlegge før dette skjedde, nå står bære bilen til jeg får byttet ruta.. Så skal jeg gjør ferdig anlegget. Skal ha nytt interiør så får vi se om det ikke blir m3 lykter bak og kanskje noe styling.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår