Gå til innhold

Senkesett spørsmål!

Ranger emnet


audi_snik

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har prestert å kjøpe en bil uten skilt med senkesett (er ihvertfall røde fjærer). Selvsagt følger det ikke med noe papirer og det står ingenting i vognkortet.

Jeg har prøvd å sjekke alle fjærene mine men finner ikke noe nr trykt inn eller skrevet på det som er igjen av lakk. Det er koni justerbare gule dempere bak. Jeg er ganske sikker på at bilen er senket 40/40 siden den ikke er lav i det hele tatt. Hvor pokker skal egentlig disse nummerene stå på litt eldre fjærer?

 

Så jeg spør vær så snill: er det noen som har papirer et 40/40 senkesett? Jeg har en kompis på biltilsynet og han sa at han kunne se mellom fingrene på at jeg ikke fant nr på fjærene bare jeg fikk tak i papirer som stemmer.

Så alt jeg trenger er papirer på 40/40 senking. Kan jo alltids manipulere litt på dem hvis ikke alt stemmer. Jævli irriterende. Dette er det eneste som står mellom meg og en feilfri eukontroll.

 

Bilen er en audi coupe 2.2l type 81. Bilen er en 82 modell.

Men papirene stemmer sikkert fra type 85. Jeg har sett en kopi av noen andre papirer og der mener jeg at det sto audi 80/coupe så selv vanlig audi 80 papirer kan duge.

 

Håper noen kan hjelpe!!

Med vennlig hilsen Christofer Wiik

Eat, ride, sleep

Repeat from top

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Ble så oppgitt over dette greiene her at jeg gikk ned i garasjen igjen.

Har leta etter nr mange timer før. Men nå etter mye om og men fant jeg faktisk nr.ene på fjærene. Jeg er redda!!!

Bare for å ha det lagt ut på nett en plass:

Nr er G&M 1011HA og G&M 1012VA

Har funnet forhandlere og skal skaffe papirer så fort som butikkene åpner i morgen.

Takk uansett. Sorry for en unødvendig "tråd"

Eat, ride, sleep

Repeat from top

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår