hercem Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Bare lurer på hvor man kan få kjøpt oppkøringsramper som er litt større en de man får på Biltema De fra Biltema blir litt for bratte samt at jeg godt også kunne tenkt meg noen som var litt bredere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 får kjøpt noen på mobilsentrum , har ikke fått testa de enda p.g.a snø å is å dritt.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 får kjøpt noen på mobilsentrum , har ikke fått testa de enda p.g.a snø å is å dritt.... Den var jo ikke like bratt og heller ikke like høy, men jeg skulle gjerne hatt noen som var litt større... Altså litt lengere/bredere enn de man får på Biltema/Mobilsentrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 du har ikke en mekk skole eller noe sånt i nærheten da? de kan sikkert sveise ihop noe til deg viss du bare gjir dem noen ca. mål... veit at på mekken her så gjør dem sånne små oppdrag... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 du har ikke en mekk skole eller noe sånt i nærheten da? de kan sikkert sveise ihop noe til deg viss du bare gjir dem noen ca. mål... veit at på mekken her så gjør dem sånne små oppdrag... Bra forslag, men det blir nok litt litt for mye styr for meg. Bare ville undersøke om det var noen som visste om noen butikker som solgte dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg