LeifPer Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Si ifra hvis dere får det til å funke da?Jeg har en engelsk versjon 2004. Den nest siste utgaven av Vadis. Den siste kom i januar, og nå går de over til et nytt system på feilsøking og delesøking. kan ikke du bare legge det ut en plass da? hvor stort er det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hvis jeg kan få laste det ned av noen som har det på DC++, så kan jeg dele det. Har egen hub.. Så si fra om noen har det og kan komme på DC! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 hva er ip til hubben din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Kan prøve denne, men er ikke sikker på om den funker da.. 213.184.216.85 Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har nå lastet ned denne VADIS 2003 Har innstallert og det ser ut til å funke greit. hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg har vadis 2004f svensk versjon..fungerer perfekt,er utrolig mye info å greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg har vadis 2004f svensk versjon..fungerer perfekt,er utrolig mye info å greier. hva med å skaffe meg det? brenne det på dvd ellerno? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hva med å skaffe meg det? brenne det på dvd ellerno? går sikkert,men har ikke dvd brenner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 kan du ikke finne en plass å legge det ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 går sikkert,men har ikke dvd brenner... om du har en grei opplastingshastighet på linja di.. så kan jeg laste det ned og "selge" det videre til dem som måtte ha lyst på det for prisen av en dvd-skive med cover + porto.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Genial tankegang. Du har en kjøper :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Skal ta meg tid til å sjekke den jeg har lastet ned! Ikke noe problem å få det ut! Men jeg har kun 2003 da! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 om du har en grei opplastingshastighet på linja di.. så kan jeg laste det ned og "selge" det videre til dem som måtte ha lyst på det for prisen av en dvd-skive med cover + porto.. hehe,rask linje?? hadde sikkert tatt en måned..hehe Finns sikkert å få kjøpt via blocket.se eller noe også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 pakk det ned med winrar ex (null komprimering det tar bare noen få minutter). slik at du deler det opp i flere filer da så du får brent det på cd.. :p å send til meg i posten.. skal alltids betale cd'er og porto ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Har da rimelig grei dvd brenner da så det er ikke noe problem å få det på en dvd! ;) Men skal se om jeg finner 2004 utgaven! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg