Estrewes Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hva heter Volvos Delelager Program. Det programmet volvo bruker for å søke i delenummer og se hvordan ting er sammensatt? Noen som veit hva det heter og evt har det på pcen? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hva heter Volvos Delelager Program. Det programmet volvo bruker for å søke i delenummer og se hvordan ting er sammensatt? Noen som veit hva det heter og evt har det på pcen? Mener det heter vadis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Er du ganske sikker på det? Veit du om noen som kan ha det programmet? Tusen takk for svar. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 om du har et noe over gjennomsnittet bra forhold til din volvoforhandler så skal det jo la seg gjøre å låne en sånn cd.. det koster dem jo ingen ting og det sparer dem tid når du skal bestille deler for du kan bestille alt på delenummer :) skal prøve å få tak i det jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 kremt....dc++ og torrent er din venn ;) ...og i verste fall så går det an å kjøpe på e-bay. Men jeg lastet det likesågodt ned. Kan jo ikke være fali i det hele tatt, Volvo tjener jo på at vi har det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 kremt....dc++ og torrent er din venn ;) ...og i verste fall så går det an å kjøpe på e-bay. Men jeg lastet det likesågodt ned. Kan jo ikke være fali i det hele tatt, Volvo tjener jo på at vi har det... stor plass tar det? om det tar under 1 giga (:p) så kan du sende det til meg så skal jeg legge det ut på ftp.. eksklusivt for volvo folk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Åh? Ditta hørtes spennende ut... :P Står der priser også kanskje? hihi Stor plass det tar? Kan godt få ein kopi Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ææææsjj...kikka akkurat på en Torrent-tracker, den var der ikke lengere. Men den er på DC++, prøv de svenske hub'ene. Søk etter Volvo Vadis. Det er ikke priser nei... Og deler som ikke er tilgjengelige lenger er også med... Og det er på 4-5GB... -....så du er fremdeles avhengig av forhandleren din ;) Det som er VELDIG greit er "eksploderte" bilder av alt mulig rart, og muligheten til å se forskjellen mellom forskjellige biler/deler. Og er jo mye greiere å levere en liste med nummer neste gang du skal ha deler. Ellers kan jeg jo hive det på en DVD hvis det var noen som ville hoste det...men obs! 5 GB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ææææsjj...kikka akkurat på en Torrent-tracker, den var der ikke lengere. Men den er på DC++, prøv de svenske hub'ene. Søk etter Volvo Vadis. Det er ikke priser nei... Og deler som ikke er tilgjengelige lenger er også med... Og det er på 4-5GB... -....så du er fremdeles avhengig av forhandleren din ;) Det som er VELDIG greit er "eksploderte" bilder av alt mulig rart, og muligheten til å se forskjellen mellom forskjellige biler/deler. Og er jo mye greiere å levere en liste med nummer neste gang du skal ha deler. Ellers kan jeg jo hive det på en DVD hvis det var noen som ville hoste det...men obs! 5 GB... Du kan ikke komme på DC++ da så jeg kan få laste det ned fra deg der ? Hvilken hastighet har du på utgående linje ? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Noen som har fått lasta det ned? Jeg må ha det :D legg det opp på en server da. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fant Volvo Vadis på Torrentspy.com nå! Var på 1,5 gb! Skal sette den igang nå men så at det ikke var mange som hadde denne derfor kan det ta litt tid før jeg har den! Men jeg skal da prøve! Det var Volvo vadis 2003 men regner med at det fortsatt er samme delene! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fant Volvo Vadis på Torrentspy.com nå! Var på 1,5 gb! Skal sette den igang nå men så at det ikke var mange som hadde denne derfor kan det ta litt tid før jeg har den! Men jeg skal da prøve! Det var Volvo vadis 2003 men regner med at det fortsatt er samme delene! ;) Dette er pakket til 1,5GB. Er fra 2003. Litt kødd å få det til og virke, men det virker nå...... Eneste forskjellen er vel at noen deler bytter nummer....... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har det i løpet av dagen hvis hastigheten holder seg oppe! 2003 er da bedre enn ingenting! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg laster ned VADIS2003d, det er jo på 3.5 GB ! Så noe annet styr som er mange små .rar filer.. Men får se hva jeg får ned da jallefall:) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunaTIC Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Si ifra hvis dere får det til å funke da? Jeg har en engelsk versjon 2004. Den nest siste utgaven av Vadis. Den siste kom i januar, og nå går de over til et nytt system på feilsøking og delesøking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg