FLuAA Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Noen som har noen gode suspension instillinger til m3 csl? Klarer nesten ikke å kjøre nordschleife pga at bilen spretter rett og slett av veien. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FLuAA Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 *bump* Trenger fortsatt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Prøv å gjør den mykere. Still spesielt ned på de to øverste hvis jeg husker rett. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systemaudio Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Du må myke litt opp. still demerne ned på bound og opp på rebound. gi den litt mer ride hight så den ikke bunner ut! maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse stabilizer og litt toe in foran(toe -1/-2) Nordsløyfen er ekstremt humpete og krevende med tanke på alle kompressjonene og krønene. masse fjæringsvei og rett stilte dempere er et must... Camberene er veldig tricky her men jeg liker best 0 foran og 1-1,5 bak. Du misser mye styrefølelse på Camber foran. Men når alt kommer til alt så må du finne ditt eget setup, tilpasset din egen kjørestil. Bare spør Petter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Tok ei runde med en M3 GTR og bare satte opp racing-undestellet sånn ca. og det fungerte greit både med racing- og sportsdekk. Bilen har originalvekt og 400+ hester. Reduserte fjærene til 6,6f og 5,6r, demperne til 7 all over, rideheight uforandret 84, stabilisatorer redusert til 3 f&r. Ettersom jeg kjører med pad setter jeg antispinnen på 1, ingen annen assist. Alltid ett hakk hardere dekk bak, både for å kompansere for slitasje og for å gøre bilen passe overstyrt for drifting. Herska totalt i "Tuning car GP" med racing soft framme og medium bak. Greit utgangspunkt, litt mykt for racingdekk men gir god tyngdeoverføring. Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg