spenol Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Heihopp! Jeg har en Kenwood KDC-7090R med motorisert front. Fantastisk, men ikke så veldig solid. Nå klarer ikke motorene å dra fronten helt rundt lenger. Noen som vet om man kan slå av DMASK-funksjonen, slik at jeg slipper å høre lyden av knasende tannhjul og seigpinte elmotorer hver gang jeg stopper bilen? Nei, det står ikke noe om det i manualen... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Heihopp! Jeg har en Kenwood KDC-7090R med motorisert front. Fantastisk, men ikke så veldig solid. Nå klarer ikke motorene å dra fronten helt rundt lenger. Noen som vet om man kan slå av DMASK-funksjonen, slik at jeg slipper å høre lyden av knasende tannhjul og seigpinte elmotorer hver gang jeg stopper bilen? Nei, det står ikke noe om det i manualen... Hei. Tror ikke det går, men noen som vet det 100% er Audun på Dalen's Elektronikk Service Det er Dalen's som er reperatør på garanti saker for Kenwood i Norge.. :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Takk for tipset! :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg