Bebis Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 `Ja. Jeg har ikke akuratt så veldig mye peil på sterio men litt kanskje. lurer på hva er brokobling?? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 `Ja. Jeg har ikke akuratt så veldig mye peil på sterio men litt kanskje. lurer på hva er brokobling?? SterEo, ikke sterio! Her er en link til en engelskspråklig side: http://www.bcae1.com/bridging.htm Veldig innformativ. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 SterEo, ikke sterio!Her er en link til en engelskspråklig side: http://www.bcae1.com/bridging.htm Veldig innformativ. Mvh Dag Johansen Ok.. hehe Stereo got it =) Takk. Ble litt klokere nå Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Ok.. hehe Stereo got it =) Takk. Ble litt klokere nå Kanskje ikke verdens mest lettfattelige side, men kort fortalt går det ut på å bruke en tokanalsforsterker til å ta seg av henholdsvis den positive og den negative amplituden av et signal. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 SterEo, ikke sterio!Her er en link til en engelskspråklig side: http://www.bcae1.com/bridging.htm Veldig innformativ. Mvh Dag Johansen INFORMATIV, ikke innformativ Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 INFORMATIV, ikke innformativ Og så avslutter man settninger med et punktum. (når vi først er i det drit barnslige hjørnet) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Og så avslutter man settninger med et punktum.(når vi først er i det drit barnslige hjørnet) Mvh Dag Johansen Dette er to halvsetninger. En setning krever at et verb er tilstede og det kan jeg dessverre ikke se at jeg skrev. Ergo, det kreves intet punktum (men jeg kunne ha satt ett) Men da har vi forlatt det barnslige hjørnet. ps: Setninger, ikke settninger. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Er så fint å lese gjennom sånne serriøse tråder... thumpsup Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Får håpe "Bebis" fikk svar på det han ville vite da iallfall.. hehe :rolleyes: Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 syns at sånne kommentarer er litt morsomme jeg. spesielt da enkelte prøver å sette andre på plass, men da sannheten kommer fram, så er vedkommende ikke noe bedre enn noen av oss andre! he,he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg