Gå til innhold

Fargekoder


Dulle

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kunne ha puttet den inn i teknisk spec eller hva nå tråden heter :=) Begynner å bli noen sticky nå :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det jeg tenkte, som skrevet i første post, at vi kunne fått til et "bibliotek" av alle fargekodene som finnes på Primera originalt, med interiørkoder og full pakke, og ha den som sticky. Alle generell info man kan få bruk for er jo greit å ha :)

 

En ting til..monteverdi skriver i sin post at svart, på P11 = KH3, mens jeg har skrevet KH0 i førsteposten. Noen som vet forskjellen? Er det en skrivefeil fra en av oss her, eller hva? Passe på at all info her stemmer så godt som mulig :)

 

Edit: Jeg la den til som KH3, siden jeg ikke fant noen post som nevner noe om en svartfarge på P11..rart, sikkert bare en teit jordingsfeil i hjernen min..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Bra jobbet. Bra om vi fikk. Bil - Fargekode - Original Navn - Farge.

Eks.: P11 - 326 - PolarWhite - Hvit

 

Ingen som kan få kopiert opp på Torshov eller noe da? :) Der har de komplett liste

 

 

Edit: Rimelig sikker på at svart P10 også er KH3

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte den første posten med forslaget til Fox. Skal prøve å få ordnet en merk oversiktlig liste, siden den som er nå er litt rotete. Og så er det jo flere farger jeg ikke aner navnet på da...samt at noen er litt...vage i beskrivelsen, som f.eks den P10 fargen som har en fargekode for to forskjellige farger, og i beskrivelsen minner veldig om vinrød...virker merkelig å ha to fagrer på en fargekode liksom, men jeg vet ikke...

Så, fortsatt å kjøre på med all info, og så konkrete beskrivelser som mulig + navn, om dere finner, så skal jeg slenge det inn fortløpende :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår