Blend_2097 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Er det ikke samme oppsett baki her som i 90`en? Med tanke på bensintanken som står i veien, og hatte-hylle i metall.... Holder på med en slik nå. Har gjort det slik:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68116&page=4&pp=15 Lyden ble meget bra syns nå jeg. Kunden ble veldig fornøyd. Er ikke ferdig som dere ser, litt arbeid gjennstår. Skal dempe alt baki der også, er ikke gjort enda. Trenger mer glass til ampen og asvalt-matter. Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Vil man ikke få problemer med tanken selv om man setter bassen i hattehylla da? Er det så mye klaring? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hei! En kompis av meg har en Audi 90. Han har kuttet ut ett firekantet hull bakerst i hattehyllen, mot bakruten. Han har bygget en 5 ordret kasse (tror jeg det heter), tre kamre. 2x12" innv. i kassen som slår mot hverandre og inn i i det mitterste kammeret. Det er 4x4" porter opp i hattehyllen. Han har kjøpt 2xSPL Dynamics Dig-1450 forst. og 2xSPL Dynamics Pro-12d2 subw.av meg, som blir brukt i bilen. Bagasjerommet er meget begrenset, så det er veldig liten plass igjen etter montering. Det er ikke store plassen fra hattehyllen og ned til tanken. Hvis det skal mont. subw. i hattehyllen, så må den bygges opp slik at mogneten ikke stikker så langt ned under stålet. Har en Morel 10" i butikk, som jeg har bygget en 10liter kasse til skal også prøve den i en opel-air mont. i en bil snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ville nok bygget en 5 ordens kasse jeg på en del liter jeg og heller skjært noen hull til et par store rør som er i riktig lengde og bredde. et element som har riktig portareal og lengde osv, kan spille 10 ganger så bra som i ei kasse som bare er smelt sammen.. og selvfølgelig hvis de tekniske dataene på basselementet står bra i forhold til hverandre. kommer litt an på q verdier osv. 500 l kasse. hmmm.lite trolig, men kan love deg det faktisk kunne fungert m et rett element og beregninger!!!!!! ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg