Gå til innhold

Frontfanger til P11GT?


Dulle

Anbefalte innlegg

Ingen som ahr en sånn ekstra liggende vel?

 

Er vel aknskje drøy å spørre om, men tenkte at det var verdt et forsøk. Tenkte jeg skulle prosjektere litt med den, men har ikke lyst til å ta av min egen for å få gjort det liksom..

Skal søke og høre litt på skrotene rundt om kring når jeg kommer på jobb da.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du sportsgitteret så langt fremme i åpningen av støtfangeren? Brettet du den og limte den fast lenger ute i åpningen?

 

 

Litt off topic her men.. Jeg har skjært ut og sveiset igjen hullene som ble på siden etter etter "tverrbjelken" som sitter orginalt i det største hullet.

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..trodde Gt fangeren var veldig annerledes, men som du sier, jeg kan ta en vanlig en også, hvis noen har det liggende ;)

 

Har bl.a. tenkt å gjøre det samme som du har gjort..fjerne den tverrbjelken i fangeren..er dette mye jobb? Og er det noe metall inni der? Jeg mener siden du sier at du sveisa..

Trodde den greia var bare plastikk som kunne fylles med glassfiber jeg.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..trodde Gt fangeren var veldig annerledes, men som du sier, jeg kan ta en vanlig en også, hvis noen har det liggende ;)

 

Har bl.a. tenkt å gjøre det samme som du har gjort..fjerne den tverrbjelken i fangeren..er dette mye jobb? Og er det noe metall inni der? Jeg mener siden du sier at du sveisa..

Trodde den greia var bare plastikk som kunne fylles med glassfiber jeg.

 

Fangerene har helt lik innfesting, forskjellen er at GT fangeren har ikke innsving nederst slik som det er på min, og GT fangeren er 2-3 cm lavere..

Ikke noe metall inni der.. Og ja jeg har sveisa.. plastsveis.. Kan sikkert fylles igjen med glassfiber vil jeg tro, men det vet jeg ikke sikkert.

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Kjekt å vite. Titta litt i Haynes boka mi, og der sto det opplegg for å ta av hele greia, og hvordan man kunne skille plasten fra metallet etterpå, så jeg begynte å stusse litt. Har ikke noe garasjejekk eller noe sånt her hjemme, så jeg vet ikke om jeg gidder å ta av den som sitter på nå..

 

Ringte lit rundt..en ny Veng-fanger koster cirka 1700 kroner. Det er jo ikke så ille egentlig, med tanke på at den sikkert koster type 5000 eller noe på Nissan, men det er 1700 kroner i dass, hvis prosjekteringen blir for heavy og jeg ikke får lappa det sammen igjen..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår