Hans Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Noen som skal?? Er i påsken.. Jeg drar nedover, men tviler på at jeg kjører Cheva... Den er nok ikke klar til den tid.. :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Har lyst, men er litt usikker ennå. Bilen blir ihvertfall ikke ferdig. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by Air 63 Noen som skal?? Er i påsken.. Jeg drar nedover, men tviler på at jeg kjører Cheva... Den er nok ikke klar til den tid.. :( Hva holder du på med i vinter da? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by moldestuket Hva holder du på med i vinter da? Venter på at blokka skal komme tilbake fra honing.... Har en fyr som skal hjelpe meg med å sette sammen V8`rn, men han har myyye å gjøre så ting tar tid... Men jeg maser og maser, så nå fortalte han her om dagen at honeutstyret ligger klart på blokka... :D Er lei av å kjøre med sex`er og bææææd clutch.. :rolleyes: Men bilen er da ute å ruller nesten hver dag! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Ja da blir det vel andre boller.... :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Litt info her: http://www.elmia.se/custom Gledær mæ møøe! :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Ratata Har lyst, men er litt usikker ennå. Bilen blir ihvertfall ikke ferdig. Nå blir det noe tur på deg? Må man bestille biletter på forhånd? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Air 63 Nå blir det noe tur på deg? Må man bestille biletter på forhånd? her vært der noen ganger før og men trenger nok ikke og bestille noen biletter men hotelrom kan jo være litt lurt og bestille..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 nja, funker greit å sove i bilen... ;-) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Air 63 Noen som skal?? Er i påsken.. Jeg drar nedover, men tviler på at jeg kjører Cheva... Den er nok ikke klar til den tid.. :( Vi får se, langt fra umulig.. Isåfall kjører jeg selvsagt grombilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 jeg skal en dag nedover og titte litt, gidder ikke og sove over da det er bare 41mil Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg