Golf 91mod Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i en baklukespoiler til golf ll...hvordan fester man den?? skrues i ruten? og noen som vet om noen døehåndtak som fungerer bra til golf ll uten om å bygge noe om?? de orginale er ikke så bra Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen spoilere skrues fast (GTi) mens andre limes bare på.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Flere på forumet som selger sorte japse håndtak fra både audi og nyere golf. Enkelte av de japse håndtakene er bolt-on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Fant en på NBS, webkode 08707 Er vel en uoriginal stylingsak og ikke den originale i myk plast, men var det jeg fant sånn i farta :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 psst!!! dørhandtak her :rolleyes: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67145 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i en baklukespoiler til golf ll...hvordan fester man den?? skrues i ruten? og noen som vet om noen døehåndtak som fungerer bra til golf ll uten om å bygge noe om?? de orginale er ikke så bra vanlig gti spoiler er også fult brukendes du får de til en billig peng. og de er også overlakkerbar... du kan bare kappe bort boltene i spoileren å lime den på med quickseal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 vel, spoileren som står på min bil er ikke feste med skruer gjennom bakruta, men på noen jern som er tredd mellom bakruteglasset og pakningen.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg limte min på med rutelim. Sitter som støpt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 er d noen som har en spoiler til salgs billig?? Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 er d noen som har en spoiler til salgs billig?? ja.. har den spoileren som gti kom med originalt.. send pm i morningen, så skal jeg skaffe bilde osv... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har sett sånn stor "cosworth-look" vinge til golf no stess! Hvor får man kjøpt, sett bilder av slike? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har en slik spoiler du kan få ganske billig... har også bakruta hviss det er borret hull i denne til festene.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 noen som vet hvilken type lim jeg kan bruke til å feste spoileren med, og hva den heter ???? Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg