daho Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Lurte på hvor mange som er her inne som kjører rundt i drammen. Hvor du pleier å kjøre. Hvordan bil du kjører. osv Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kjører ikke rundt i drammen så mye med min. Men med kameraten min, enten han eller jeg som kjører bilen hans. Svart golf 4 med Tuning streamer forran, tdi. Rockford anlegg. man hører oss. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kjører ikke rundt i drammen så mye med min. Men med kameraten min, enten han eller jeg som kjører bilen hans. Svart golf 4 med Tuning streamer forran, tdi. Rockford anlegg. man hører oss. fint for deg da :rolleyes: Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 dette er vel noe for deg som liker å bli hørt da.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=203677#post203677 Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 dette er vel noe for deg som liker å bli hørt da.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=203677#post203677 Mente det som: Hvis du ikke ser oss med en gang, så ser du oss når du hører lyden. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg bor i Røyken og kjører denne: Er ofte i Drammen og innimellom i Asker o.l. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Trodde alle i røyken hadde navnet sitt i frontruta jeg, slik sin Nøssern og Rødbyn, hehehe Trodde jeg skulle le meg ihjel første gangen jeg så det jeg ass. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIII1,6 Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Heisann! Bor i Røyken og kjører golf denna gutten også. Også jeg stiller uten navn i frontruten:-) skal se om ikke et bilde dukker opp etter hvert. BTW har verken nøssern eller rødbyn navn i frontruten lenger:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Trodde alle i røyken hadde navnet sitt i frontruta jeg, slik sin Nøssern og Rødbyn Jeg er Spikkestadgutt, men jeg har ikke sett noen med navnet i ruta :) Men god idè :titties: golfIII1,6 går du på skole? I tilfelle Røyken VGS? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIII1,6 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Begynner å bli noen år siden nøssern, rødbyn og nyhus'n var å se i røyken med navneskilt i ruten nå, så det er ikke rart om du ikke har fått det med deg. Gikk ut av røyken vgs i fjor jeg. For tiden er jeg i militæret, så det er altfor sjelden jeg er å se kjørende i røyken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Noen år siden er det ikke akkurat...så de nå for et knapt år siden med det jeg, når de hang på den lokale statoilen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIII1,6 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Noen år siden er det ikke akkurat...så de nå for et knapt år siden med det jeg, når de hang på den lokale statoilen. Da går tiden fort for deg. Ihvertfall to år siden de fjernet navneskiltene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 ...Gikk ut av røyken vgs i fjor jeg. For tiden er jeg i militæret, så det er altfor sjelden jeg er å se kjørende i røyken. Hva heter du? Du kjenner vel kanskje Alexander, Are, David og de? (De gikk også ut i fjor) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Er altid bra oppmøte på Shell brakerøya i Drammen fordi som ønsker å treffes.. Daho og jeg er stadig der om kveldene... Er vel der ting skjer om kveldene vis man lnsker å treffes med bil.. Så går det jo noen fine golfer rundt i sentrums gater.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg