JHS Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kan noen bytte farge på felgene mine? Mørkegrå hadde vært fint... Gjerne svart om noen gidder også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 tja.. her da...: 70% "soting" på felgane Nesten helt sorte felger. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Siden jeg sitter her å kjeder meg alikevell. så tok jeg meg 10 minutter av for å "leke" med din bmw.. notin Her er resultatet.. La til flammer og Sotet vinduene dine :) :titties: Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kremt, bmw ja. Håper du redder deg ut av den ved å si at du kødda hehe. De ble penest helt mørke! :) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Siden jeg sitter her å kjeder meg alikevell. så tok jeg meg 10 minutter av for å "leke" med din bmw.. notin Her er resultatet.. La til flammer og Sotet vinduene dine :) :titties: men, gjor to stooore feil. 1. Du kallte den en BMW, ikke det at jeg liker Hånda så godt heller, men syns det er meget nedverdigende å kalle en hånda for BMW. 2. du gjor ikke det han ønsket gjort.. men, men.. uansett da... :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 ...heller dytte en Honda enn å kjøre en BMW... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 ...heller dytte en Honda enn å kjøre en BMW... men, gjor to stooore feil.1. Du kallte den en BMW, ikke det at jeg liker Hånda så godt heller, men syns det er meget nedverdigende å kalle en hånda for BMW. 2. du gjor ikke det han ønsket gjort.. men, men.. uansett da... :P Det er vel ikke uten grunn at mange av disse Civicene blir bygget om til BMW look? Pen bil, og den går nok relativt godt.. Men, at den blir sammenlignet med en BMW, er jo en krenkelse for oss som kjører tysker-stål og ikke japseblekk ;) ...heller dytte en Honda enn å kjøre en BMW... Det ser jeg ikke bort ifra at du må heller.. ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Flames ja, hehe ikke helt det jeg hadde tenkt meg men... Flere som har sagt den ligner på BMW, ser ikke helt de store likhetene jeg da. Men takk uansett, morro og se forskjellige alternativer. Om det er flere som har lyst til og lage forslag til dekor så er jeg åpen for forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er de speilene lovlige? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Men, at den blir sammenlignet med en BMW, er jo en krenkelse for oss som kjører tysker-stål og ikke japseblekk ;) Hvordan blir det da med BMWen til Peder'n med japse motor i BMWen hehe... Går jo bedre enn de fleste "vanlige" BMWer hvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er de speilene lovlige? Ingen som noen gang har klaget på de... Ikke de største akkurat, men ser da det jeg treger og se hvis de er justert riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hvordan blir det da med BMWen til Peder'n med japse motor i BMWen hehe... Går jo bedre enn de fleste "vanlige" BMWer hvertfall ;) Det er toyota rekke sekser det;) Genialt med supra motor i en bmw, hvis man er glad i bmw og glad i motorene til toyota:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hvordan blir det da med BMWen til Peder'n med japse motor i BMWen hehe... Går jo bedre enn de fleste "vanlige" BMWer hvertfall ;) Det er vel en ære at noen må ta en BMW få sette i en 2JZ-GTE for å få utnytta motorens potensiale til det fulle? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg