AudiDefender Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i et 16v-merke til grillen? mitt ble borte da den forrige fronten ble stjålet.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 selges hos alle vw forhandlere.. og koster ikke store summen heller.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 selges hos alle vw forhandlere.. og koster ikke store summen heller.. neida, bere 250-300kr m/mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 det merke som satt på fronten kjøpte jeg på mobilsentrum.no til min første bil. satt det på når jeg fikk golfen. samme type som det som sitter bak! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 neida, bere 250-300kr m/mva det kan da ikke stemme.. jeg betalte 75 kr jeg for mitt.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 det kan da ikke stemme.. jeg betalte 75 kr jeg for mitt.. javoll eg spurte, for ca 2 mnd siden, på møller ålesund. måtte bestilles fra tyskland og det var en jævlig pris.....hadde det bere vert 75kr hadde eg bestilt med en gang.....men må nesten vere grenser kor jævligt man skal betale for tre bokstaver..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Mye penere uten disse merkene da :D Alt av merker og lister skal bort til vinter'n igjen! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Mye penere uten disse merkene da :DAlt av merker og lister skal bort til vinter'n igjen! hehe, har ingen merke på bilen min, alt forsvann da eg lakka den om igjenn :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg