Gå til innhold

Hvilken spiller?

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

Går rundt og funderer på hva slags spiller jeg skal kjøpe meg! Og må si at jeg har veeldig lyst på en Kenwood med motorstyrt front.. Altså slik som snur seg og blir helt borte når du slår av tenninga! Noen som har noen slike å anbefale i prisklassen opptil 4000?

Tar gjerne i mot andre forslag til spillere også! :D

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for forslag, men ingen som har noen Kenwood spillere å anbefale?

Skjønner ikke helt hvorfor du vil at vi skal anbefale Kenwood-spiller når det finnes bedre spillere som koster mindre :rolleyes:

Synes du det er så vanvittig kult at displayet snur seg selv?

Se heller om du klarer å få tak i en brukt (siden den er et par år gammel og koster rundt 10000,- ny) Alpine CDA-7998R!

Da vil du få en konge-spiller :D ...Med sånn kul front som går og gjemmer seg :cool:

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rundt og funderer på hva slags spiller jeg skal kjøpe meg! Og må si at jeg har veeldig lyst på en Kenwood med motorstyrt front.. Altså slik som snur seg og blir helt borte når du slår av tenninga! Noen som har noen slike å anbefale i prisklassen opptil 4000?

Tar gjerne i mot andre forslag til spillere også! :D

Jeg har en Kenwood KDC-M7024 til salgs.

Denne kjøpte jeg for et år siden. (ganske nøyaktig)

Kjøpte den gangen en multimedia pakke.

Pakken besto av:

Kenwood KDC-M7024 m/ AUX konverter.

Boss DVD 2500 sonefri dvd spiller m/fjernkontroll.

Boss 5 1/4" Ekstern skjerm.

Har hatt noe problemer med skjermen på spilleren, men det kom tilbake fra garantireperasjon nå forrige onsdag, og er god som gull igjen.

Denne har "low pass" utgang for bass, EQ og en masse innstillinger for lydbilde etc..

Inntresert?

(Sendt deg PM også)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller om du klarer å få tak i en brukt (siden den er et par år gammel og koster rundt 10000,- ny) Alpine CDA-7998R!

Da vil du få en konge-spiller :D ...Med sånn kul front som går og gjemmer seg :cool:

Mvh

Stian

Jeg har faktisk en slik spiller til salgs. Her er linken: Alpine CDA-7998R

PM meg hvis det er interessant. Pris kan vi diskutere.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en slik spiller til salgs. Her er linken: Alpine CDA-7998R

PM meg hvis det er interessant. Pris kan vi diskutere.

De på Bilradiospesialisten Bergen sa for en god stund siden (nærmer seg et år siden) at det skulle komme ny utgave av denne spilleren snart...

Skjer det?

Vil ha Alpine-spiller som ligger et sted mellom min 9815 og F1 med venner som f.eks. Burr Brown, men UTEN forsterker ;)

Noe ala konkurrent til Pioneer P90 (som jeg egentlig ikke kan se har noen spesielle konkurrenter).

7998 er for gammel.

Når kommer 9855?

Regner med å få høre Type X i Kongeparken i år da?

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider