pahf Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har fått lånt meg en rf 3001 monoblokk på 1x300w rms 4ohm. Som jeg skal drive min boschmann alx-122sp på. Den er 400w rms. 91db/m Jeg har ikke fått den enda, men vurderer å kjøpe den meget billig. Mitt spm er, noen som har noen erfaringer med denne. Vil den drive subben min skikkelig eller blir jeg skuffet? Eventuelt putte på en kondensator. Gi meg deres synspunkter. Er blitt så kritisk å nøye etter jeg begynnte på dette forumet at jeg blir jo aldri fornøyd :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg ville heller kjøpt Peerless xls fra dynabel. Med 300 rms og en følsomhet på 93,5 så er vel det en god kandidat for under 2000kr! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hehe, nå har jeg kjøpt det bm elementet om jeg ikke skal begynne og kjøpe en til. :) Holder forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hei!!! jeg har denne forsterkeren og er kjempefornøyd!!! den er faktisk målt til over 400wrms fra fabrikken!!!! holder i lange baner!!!! hvis du ikke skal delta i drag da! i bilen min drar den 2 stk 12" rf he...ser ingen av speilene og det gjør vondt i ørene!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det holder faktisk med ET utropstegn etter hver setning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg har fått lånt meg en rf 3001 monoblokk på 1x300w rms 4ohm.Som jeg skal drive min boschmann alx-122sp på. Den er 400w rms. 91db/m Jeg har ikke fått den enda, men vurderer å kjøpe den meget billig. Mitt spm er, noen som har noen erfaringer med denne. Vil den drive subben min skikkelig eller blir jeg skuffet? Eventuelt putte på en kondensator. Gi meg deres synspunkter. Er blitt så kritisk å nøye etter jeg begynnte på dette forumet at jeg blir jo aldri fornøyd :) hehe Sier det samme som 505v6.... 300w rms fra en rockford monoblokk betyr som regel mye mere... jeg hadde en RF 360.2 som skulle gi ca 360w rms i brokoblet modus... men i realiteten gir den godt over 400w rms.. så kjør på ! Rockford watt vs. andre watt er som porsche hk og dahlbâck hk ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Det holder faktisk med ET utropstegn etter hver setning. Av alle skrivefeil på dette forumet så skulle du henge deg opp i dette? :rolleyes: Bruk av flere utropstegn mener jeg går under kunstnerisk frihet! :) Dessuten heter det ETT og ikke ET! :nono: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 man høster, som man sår på dette forumet SÅNT ER GØY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hehe. da prøver vi den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hehe. da prøver vi den :) Gjør det :) blir nok fornøyd :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Rockford watt vs. andre watt er som porsche hk og dahlbâck hk ;) Har langt større tro på Rockfords effekttall enn ytelsene Porche og div VW og Audi tunere publiserer. For ikke å snakke om holdbarheten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Har langt større tro på Rockfords effekttall enn ytelsene Porche og div VW og Audi tunere publiserer. For ikke å snakke om holdbarheten ;) Sier porsche 420hk så mener de det.... sier en viss VW/Audi tuner 1000hk så mener han egentlig 600+ :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 iflg rf sine sider er den 150w rms i 4ohm , og 300w i 2ohm. Dere som kjører 2x12" på den, dere har vel seriekoblet de til 2ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg