sony606 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 og posten din var jo heller ikke noe med topicen å gjøre, så du er ikke noe bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 og posten din var jo heller ikke noe med topicen å gjøre, så du er ikke noe bedre :) Tenkte noken kom til å komentere det... men nok om det... som du ser lenger oppe har eg gjort det eg kan for å hjelpe... eg sa bare meiningen min... Beklager viss det skapte problem for noken! Primera forumet er digg det! veit ikkje ka eg sku gjort uten... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Takker for mange svar folkens. Tror jeg går for å kjøpe inn sikaflex, og så bøyer jeg inn nedre og øvre kant på gitteret, slik at den passer over hullet på "leppa". Så tar jeg og smører på sikaflex med en fingeren (plasthansker) over bretten på nettingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Takker for mange svar folkens. Tror jeg går for å kjøpe inn sikaflex, og så bøyer jeg inn nedre og øvre kant på gitteret, slik at den passer over hullet på "leppa". Så tar jeg og smører på sikaflex med en fingeren (plasthansker) over bretten på nettingen. Hansker?? Hva skal du med det??? notin Gi lyd om hvordan sikaflex'n holder ann.. fordi superlimen eg brukte hvar ikkje det beste patentet... Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Takker for mange svar folkens. Tror jeg går for å kjøpe inn sikaflex, og så bøyer jeg inn nedre og øvre kant på gitteret, slik at den passer over hullet på "leppa". Så tar jeg og smører på sikaflex med en fingeren (plasthansker) over bretten på nettingen. bruk litt såpe på fingen... gjerne zalo... da fester ikkje sikaflexen seg til fingen! jobber ein del med sikaflex som rørlegger og pleier å bruke glidemiddel for pakninger... men såpe er heilt supert! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg