Hansy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Da var audien endelig ferdig! Jeg skulle bare prøve å brushe litt,hadde ingen planer om å vise den til noen,bare for å prøve,men så blr den bedre og bedre. Derfor bestemte jeg at den skal ligge ute her! Denne er den andre bilen jeg brusha,jeg har busha frontfanger,sidesjørt,bakfanger og tak spoiler. Her er den iallefall! Original Chop Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Var den virkelig så dårlig at ingen ville gi kommentarer på den?? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 vel.. du burde bruke litt bedre tid. så blir det et bedre helhetlig inntrykk. bare stå på så ordner det seg vel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Brukte 3 dager på den,og dessuten,det er min andre brush! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ja den var MAD dårlig.. Hvordan skal man åpne dørene, og hva skjer under lista på siden av bilen ?? 3 dager på dette ??? utrolig.. vær mer nøye neste gang.- du kan evt. modde en ALFA så den blir litt penere å se på... Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hehehehe, den med dørene er en klassiker, er det virkelig så få der ute som har sett biler med shaved doors? Er jo nesten så jeg tror det kom standard på golf2 i blandt :P Og hvilken list snakker du om? Modden var kul den, øvelse som mangler, ikke kreativitet, hater den bilen men du ga den et litt kult stuk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takk takk!prøvde å fixe en stygg bil fin,det er jo ikke noe morro å fixe på en fin bil for å gjøre den finere,men den blir ofte styggere. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takk takk!prøvde å fixe en stygg bil fin,det er jo ikke noe morro å fixe på en fin bil for å gjøre den finere,men den blir ofte styggere. helt sant:) modder mest stygge biler synes den var bra;) M3 sideskjørt er jo bare konge:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takker Chris!er faktisk ikke så vanskelig å lage det etter min mening ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hvordan skal man åpne dørene, heyyou det fins fjernkontroller for slikt. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Helt grei den der da, er ikke alle som er like skilla i photoshop så hvorfor klage? Skjønner at det kan bli kjett å se halv gode "mods" ofte, men koz å gi tips og se hva folk driver med og..? Litt dårlig bildekvalitet fra starten av? da er det vanskelig til å få det til å se bra ut. Felgene er kanskje litt feil vinkel? Men lag feitere lisser og ta bort Audi Logoen så vil jeg tro den blir bedre, kanskje prøv litt farge og? :) (Kanskje det heteste tipset, FÅ BORT den duden til venstre der!) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hallo, kan vel legge ut min nå, er ikke ferdig enda, menmen;) langt fra ferdig, fronten har jeg såvidt starta på:D MOD: update3! satt på frontrute senker, får se om jeg gidder og takesenke hele drite:) fiksa også lytene forran;) RIS/ROS?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ble bra den, men føler at frontruta var litt stor :confused: Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ble bra den, men føler at frontruta var litt stor :confused: oppdatert nå;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Fortsatt for stor.. men det som virkelig er rart på begge disse moddene er hjulbuene. De er alt for store i forhold til hjulene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg