Nedi Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ehm.....skjønner ikke heeeeeeeeeeeeeeelt problemet her.... Glacius skrev til deg: last ned trial, send PM til han så skulle han ordne resten til deg... bearshear og diverse andre torrent gir deg programmet med crack... spiller liten rolle om du skjønner engelsk eller ei, poenget er jo da at du vet at feks "desaturate" gjør bildet svart-hvitt...hva engelsk trenger du ? eller at LINE TOOL gjør at du kan tegne linjer.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 tja!!! haha!! håper ikke dette er et seriøst forsøk ass!!! hvis d er d, så burde u å legge opp!!!!!! vet ikke om jg skal le eller grine jg!!! Han er 11 år gammel. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Totalt lattis!! Så helt jææææævli ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg er jo nybegynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Er dette kødd? Jeg mener, du må jo se selv at dette absolutt ikke ser bra ut? Så hvorfor ikke øve, øve og øve helt til du kommer opp med noe som ser brukbart ut, også legge det ut når det begynner å ligne noe. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg måtte legge ut en prøve av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Her er min andre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 ehm.....skjønner ikke heeeeeeeeeeeeeeelt problemet her.... Glacius skrev til deg: last ned trial, send PM til han så skulle han ordne resten til deg... bearshear og diverse andre torrent gir deg programmet med crack... Noen liker kanskje både 'gratis' og 'lovlig' :) GIMP er vel en hel del vanskeligere å sette seg inn i enn Photoshop.. Men GIMP er gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg