Dulle Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Som tittelen sier. Nå vet jeg at ikke alle her er like ivrige som meg, og dere må ikke tro at bilen er alt jeg tar bilder av..Men den har nå en tendens til å komme mye med da :) Så..kan ikke alle legge ut akkurat DET spesielle bildet av bilen sin, som de er skikkelig fornøyd med, og som alle bør se? Jeg kan begynne jeg :) Håpe mange her har noen fine bilder å komme med da. Blir vel kanskje mere nå utover våren og sommeren også...."sa han, og sukket, mens han så ut på 5 cm snø på bakken, og trærne som vaiet i stiv kuling"... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 pen, men du skulle ikke hatt noen nye bak lamper da? sånne som er vite øverst.. har nemlig noen sånne liggende et sted.. :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Siden jeg ikke har noe å skryte av så får jeg mimre litt :) Bildet er litt mørk så det er best å se på det om kvelden, da ser du det mye bedre. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Min: Min og en kamerat av meg sin: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Min: Min og en kamerat av meg sin: Prakteksempel på ekstralyshorer.. brukes kun sammen med parklys.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Prakteksempel på ekstralyshorer.. brukes kun sammen med parklys.. Er ingenting annet enn parkeringslys og tåkelys her på noen av bilene, uansett så handler denne tråden om bilder, ikke lysbruk. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Her er et bilde av min P11 Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 vakkert nyhusern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 :):):) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 vakkert nyhusern :) Takker så mye Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Min lille baby. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Mye pent ute og går her ja :) Men..noen her tenker 'biler', med en gang..det jeg på en måte ville ha fram, var de peneste bildene, med biler i..hehe. Litt uklart kanskje.. Men ta å søk i f.eks media-forumet etter noen bilder Kid-A har tatt, så skjønner dere hva jeg mener. Det er ikke bare bilen som er pen liksom, men selve bildet er bra tatt og komponert. Så bare fortsett..pøs på :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg måtte laste opp et bilde av bilen min og. Jeg sitter her og drømer om varmer tider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Siden denne tråden ligger i Nissan Primera forumet vil vel si at det skal legges ut bilder av nettopp Nissan Primera? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Siden denne tråden ligger i Nissan Primera forumet vil vel si at det skal legges ut bilder av nettopp Nissan Primera? Som trådstarter sa rett oppi her, så var vel poenget fine bilder som gjerne hadde ein bil i seg.. Og ikkje direkte et bilde kun fokusert på bilen.! :) Så ut i fra det, så er det vel samme hvilken bil det er, bare bildet er bra komponert ;) Edit: Men siden eg ikkje har no sånnt for hånden, hiver eg og bilde av ein bil opp.. Min Tidligere Micra.. (uten om skiltet er det ikkje fikset på.. derfor den ser ut som ein jeep) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg