nilsgeorg Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Har en 14" sub i bilen min, men det er en ting som irriterer meg veldig, og det er at jeg har en meget fin lyd inne i bilen, men utenfra så er det enorm diring fra ett eller annet. Har sjekket skiltet bak, men det sitter fast, og lytene sitter fast. Har også sjekket reservehjulet, men det sitter også fast. Noen som har noen ide'er for hva som kan lage disse ulydene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 på vectran min er det hele bakfangern som rister:eek: :) kan og være luka?! Bare å prøve seg fram ved å holde fast ting etter tur det, husk at du kjører en gammel opel:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Er det i Vectraen? Kjenner en som hadde problem med at taket vibrerte og lagte stygg lyd utenfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 ja det er på vectraen! Tror godt at det er bakfangeren. Den vilker veldig løs. Speeder: har du festet den på noen måte? evt, hvordan? Jeg ønsker helst å slippe å bruke sikaflex osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Vet ikke helt hvordan den er festet på vectraen men du kan jo prøve å skru den av og feste noen gummipakninger imellom? Litt mye arbeid kansje? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 har ikke festet den enda:( forslaget over er nok ingen dum ide, hvis du gidder.... Jeg hører ikke dette inne i bilen alikevell jeg, så jeg tar det ikke så tungt:) sliter mere med at metall_hatte_hylla vibrerer noe jævlig(sedan), det er mera slitsomt. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Speeder har ikke festet den enda:( forslaget over er nok ingen dum ide, hvis du gidder.... Jeg hører ikke dette inne i bilen alikevell jeg, så jeg tar det ikke så tungt:) sliter mere med at metall_hatte_hylla vibrerer noe jævlig(sedan), det er mera slitsomt. Det problemet hadde jeg også før, men jeg satte bare en skrue inn igjennom hattehylla og inn i kanten under vinduet(må ikke treffe pakningen), og da var det bare og stramme på, så sitter den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Subene mine ødla bremselyse jeg hadde i vingen, skrangler nå sinnsykt nå... :( Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg