Bofors Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fakta: 230 FT bunn 530 topp Montronic sprut fra 230 ET (026) Når j kjøpte bilen gikk den urent og sota.. Trykk regulatoren var koblet ut Veihus ventilasjonen gikk til røret mellom LMM og turbon ikke til luftboksen sånn som det orginalt gjør på ET`n Prøvde koble alt sånn det skulle være orginalt siden jeg har en 740 til, kan jeg bare se åssen det er kobla på den Men da dør den ut bare jeg gir gass.. men lar jeg den få falsk luft gjennom røret fra LMM til turbon går den bedre.. Noen som har noen tips ?? MVH Håkon Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 så mange som har lest... ingen som har noe å si? alle slangene ser hele ut.. skal prøve m startgass tenkte j for å sjekke etter lakkasjer... Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 er nok stygt redd dette er et tema ikke alle kan så mye om.. :) Men, prøv start-gass-trikset du.. det funker som regel! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.