Glacius Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 He guys finnaly i can post my CIVIC design , its all brushed excpet the rims , and lights , and i will post along the SPY shots so u can see what i started with ,, i had to make this CIVIC 8 INCHES in size so its dAMN HUGE , but the mag was happy so im just glad , cheers Glac the spy shots ALl right reserved to them who took this image,im just posting it to show u ppl what i started with " And my civic design Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Glac, dette er driitbra.. digger det du har gjort her! er vel ikke mye annet å si:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 kan ikke si så mye mer jeg heller.... utrolig bra Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Imponerende arbeid. Så jo veldig profft ut, kanskje ikke så rart ettersom det er laget av en proff... Du sa du ikke hadde brushet lyktene? Hvilke bil hentet du de fra da? prelude? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Mens jobben som er gjort er upåklagelig, synes jeg det ser desto verre ut med formene på Civic'en, de er ikke mye pene etter min smak. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 ser du har spionbilder. du vet det finnes ordentlige bildert fra geneve messen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Du vet at de bildene fra messen er av en konseptbil? :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hehe... ja. men på de ser man alt av detaljer osv, slipper å gjette seg frem. selvom det er en konseptbil ja. men helt villt bra modda, det skal du ha for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 han lagde jo denne civicen for lenge siden, for et dansk blad som heter Vmax. det var før noen som helst bilder av den nye civicen ble sluppet ut.. det eneste han hadde var de to spionbildene og fantasien sin.. så det er helt utrolig gjort.. har ikke no ord for den.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg bøyer meg i støvet. han er råå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hehe takker MSPEED men j må si at jeg har IKKE laget denne for VMAX men derimot er BLAD i USA som heter HONDATUNINGMAGAZINE , j lagde den til dem ofr ca 4 måneder siden , og j hardde KUN spy shots bildene å gå etter ,, så måtte j bruke min fantasi på resten ,takker for C&C :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ahh.stemmer det.. går i surr hele tiden jeg!:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Mulig jeg banner i kjerka her men.. Er det ikke en ganske stor feil ved frontruta? Se "linja" som avgrenser fronttuta øverst, den er vel ikke akkurat paralell med linja som avgrenser fronruta nederst, skjønner? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hehe der tar du feil :P se nermere så ser du at jeg har en SVAK linsje som føgler fra panser over vindusviskere og opp på vindu ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg