GalantV6 Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hei alle sammen Har kjøpt en brukt kicker KX300.4 4, 3 eller 2-kanals modus 44 watt RMS x 4 ved 4 ohm 87,5 watt RMS x 4 ved 2 ohm 175 watt RMS x 2 ved 4 ohm i brokoblet modus Høyttaler- og preamp-innganger Soft Start funksjon Front/rear high-pass/low-pass delefilter (50-200 Hz, 12 dB per oktav) KickBass-boost (0-18 dB ved 40 Hz) Frekvensområde: 20 - 20000 hz Jeg tenkte å brokoble denne så jeg kan sette 2 subwooffere på. Så kommer spørsmålet. Hva anbefales til denne forsterkeren. Eller hvor store subber kan jeg bruke. Jeg har et par 12" Poison Audio Cyanid D12. Kan disse brukes Eller bør jeg bruke denne til de 4 vanlige høyttalerene mine og kjøpe en større til subber. ANBEFALINGER ØNSKES sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hei alle sammenHar kjøpt en brukt kicker KX300.4 4, 3 eller 2-kanals modus 44 watt RMS x 4 ved 4 ohm 87,5 watt RMS x 4 ved 2 ohm 175 watt RMS x 2 ved 4 ohm i brokoblet modus Høyttaler- og preamp-innganger Soft Start funksjon Front/rear high-pass/low-pass delefilter (50-200 Hz, 12 dB per oktav) KickBass-boost (0-18 dB ved 40 Hz) Frekvensområde: 20 - 20000 hz Jeg tenkte å brokoble denne så jeg kan sette 2 subwooffere på. Så kommer spørsmålet. Hva anbefales til denne forsterkeren. Eller hvor store subber kan jeg bruke. Jeg har et par 12" Poison Audio Cyanid D12. Kan disse brukes Eller bør jeg bruke denne til de 4 vanlige høyttalerene mine og kjøpe en større til subber. ANBEFALINGER ØNSKES sombrero Den vil sikkert kunne fungere utmerket til subwooferbruk, men da ville jeg siktet meg inn på noe lettdrevent. (92db+) Dette gjelder vel og merke til normal musikkbruk og ikke megadunkdunk-bruk. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Kan du anbefale noen woofere. Jeg spiller all type musikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 SEAS lotus10" 91.5db SEAS lotus12" 92db knallgode elementer til grei pris:) Jeg ville gått for en 12" eller en 10", å bruke de resterende kanalene på et ok frontsystem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kan du anbefale noen woofere.Jeg spiller all type musikk. Soundstream SPL-12 94db. Dette er legende av en subwoofer som har gjenoppstått i år. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Soundstream SPL-12 94db.Dette er legende av en subwoofer som har gjenoppstått i år. Mvh Dag Johansen Hei Hvem er det som forhandler soundstream. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg