Gå til innhold

Pene 626 V6'ere

Ranger emnet


RX-7

Anbefalte innlegg

Vis gjerne bilder selv, dersom du har noen!

 

703123_114_full.jpg

Kolberg sin V6(tror jeg)

 

703123_162_full.jpg

 

703123_4_full.jpg

 

Dette bildet og de nedenfor, er av den siste 626 V6 som ble solgt i Skandinavia, er en 97-modell som går i Sverige.

 

703123_58_full.jpg

 

703123_215_full.jpg

 

703123_349_full.jpg

Bilen til 626V6euro :)

 

703123_279_full.jpg

 

703123_288_full.jpg

 

243347_104_full.jpg

Den fantastiske motoren på denne bilen, SKAL brukes!

 

243347_56_full.jpg

 

243347_150_full.jpg

 

Dette er en utrolig pen og flott bil, med en herlig motor. Skulle ønske bilen var mer kjent!

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kolberg sin bil?

 

Vel saken er den at i herrens år 1995, da denne bilen ble testet i bladet Bil så ringte jeg til Mazda Norge. Altså Kolberg. Da fikk jeg beskjed om at det var sjefen selv som disponerte bilen. Om det er fakta, er ikke lett å si. Men det er i allefall samme bilen som ble testet i bladet. Felgene er 18". Han som eide den når disse bildene ble tatt har solgt den nå. Jeg har rundt 40 bilder av denne bilen. Ute og inni. Den har skinn og noe limt tregreier på dasjen....

 

Når det gjelder bilen til Dennis (kjenner han litt), altså den røde 1997 modellen så har han opplyst til meg at den ble registrert 28.12.1997 eller noe sånt. Stort senere på året kan man vel ikke komme. :) Jeg har faktisk noen bilder av min bil på siden hans på nettet.

 

Det bilde som er av min bil er ikke et av de peneste. Men det duger.

 

Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis gjerne bilder selv, dersom du har noen!

 

703123_288_full.jpg

 

 

Må pirke litt her. Denne bilen er ikkje ein V6, men ein 1,8 med V6 skjørt..... doh. Felgane har eg derimot stor sans for, så slike har eg bestillt til min!

 

Vidare følger (på oppfordring) eit bilde til av mazda626v6euro sin bil.Til slutt følger ubeskjedent nok eit par bilder av min... :)

 

kristian1.jpg

 

bil1.jpg

 

bil4.jpg

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pene biler! Har lyst på en slik selv, men har ikke penger til et skikkelig eksemplar nå :( Men det blir nok en med tiden får vi håpe :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må pirke litt her. Denne bilen er ikkje ein V6, men ein 1,8 med V6 skjørt..... doh. Felgane har eg derimot stor sans for, så slike har eg bestillt til min!

 

Vidare følger (på oppfordring) eit bilde til av mazda626v6euro sin bil.Til slutt følger ubeskjedent nok eit par bilder av min... :)

 

kristian1.jpg

 

bil1.jpg

 

bil4.jpg

 

Men det er de samme gamle bildene som noen av oss har sett mange ganger før. Hint hint... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

:) Ekte søskenkjærlighet er bare såååå vakkert... Mazda_rulez veldig pen blåfarge på de bilene hehe. Merkelig at jeg ikke har sett den live hvis den går i tønsbergdistriktet.

 

Kristian ble de brukbare noen av de siste bildene vi tok? Du må legge ut og maile meg... (Så forresten en nydelig rød V6 i Sandefjord i dag, noen som har kjennskap til den?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ekte søskenkjærlighet er bare såååå vakkert... Mazda_rulez veldig pen blåfarge på de bilene hehe. Merkelig at jeg ikke har sett den live hvis den går i tønsbergdistriktet.

 

Kristian ble de brukbare noen av de siste bildene vi tok? Du må legge ut og maile meg... (Så forresten en nydelig rød V6 i Sandefjord i dag, noen som har kjennskap til den?)

 

Joda, Rolf! Bildene ble ok de. Sender bildene til deg jeg, forhåpentlig i løpet av dagen. En V6 eier i Tønsberg. Hmmm... Farge på bilen? Da tar jeg den med en gang. :) En rød en i Sandefjord ja. Stemmer det. :) Har kontroll på den. Var en burgunder på besøk i Åsgårdstrand i helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår