Gå til innhold

Pene 626 V6'ere

Ranger emnet


RX-7

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Java; vist du noen gang vurderer å selge bilen, har du nå fått deg en kjøper.

 

Jeg synes igrunn at det er bra at 626 V6 ikke er en kjent bil jeg. Synes det er greit at alle tror det er en "Gubbe" bil, helt til de hører lyden.

 

Alltid på jakt etter en strøken 626 v6, men har god tid :)

 

Det er absolutt notert! Bilen blir sikkert solgt ein gong, men ikkje heilt med det første! Går berre og sitrar etter å få på dei nye sommarfelgane...... :)

 

Under følger (nok ein gong på oppfordring) fleire bilder av bilen til mazda626v6euro:

 

 

Pictures38.jpg

 

Pictures39.jpg

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at motoren som står i disse bilene er helt rå og noe ufattelig slitesterke (er jo mazda...!) men når det kommer til designet på bilen så skurrer den bakenden litt hos meg. Syns rompa er alt for kort og det hele blir litt merekelig. Panseret er trossalt ganske langt på denne bilen så å kutte rompa rett bak vinduet er litt kritisk syns jeg. De skulle heller laget noe lignende som Audi A4 limo.

 

Men heisann på hytta, det er jo mazda vi snakker om. :) Råe biler.. :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på å lakke side skjørtene på bilen. :) Det er litt trist at alt er grått liksom. Skjørtene er jo grå uansett hva slags farge bilen de sitter på har. Når bilen er sort, blå eller rød, så ser man jo skjørtene bedre en på min. Lurte på om jeg skulle få lakka de sort, for eksempel... Noen som har noen råd til meg? Har "tvilen i meg" for å si det slik.

 

En ting til: Vindu bak på høyre side virker ikke. angry Den forrige eieren sa når jeg kjøpte bilen at det hadde aldri virket. Han hadde hatt bilen i 6 år før han merket at det ikke virket. doh Noen som har noen ide om hva det er som er galt. Mye tyder jo da på at det aldri har virka... :)

 

Vil 17" se "jalla" ut hvis man velger å IKKE senke bilen?

 

Meninger tas imot med takk. :)

 

Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil 17" se "jalla" ut hvis man velger å IKKE senke bilen?

 

Meninger tas imot med takk. :)

 

Kr.

Har en kompis som har hatt dette i åresvis og synes det ser heilt ok ut. Min bil er ganske lav i utgangspunktet så dei 1,9 cm som økar i høgda når eg får på 17" skal eg nok holde ut. I allefall ei stund..... :)

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at motoren som står i disse bilene er helt rå og noe ufattelig slitesterke (er jo mazda...!) men når det kommer til designet på bilen så skurrer den bakenden litt hos meg. Syns rompa er alt for kort og det hele blir litt merekelig. Panseret er trossalt ganske langt på denne bilen så å kutte rompa rett bak vinduet er litt kritisk syns jeg. De skulle heller laget noe lignende som Audi A4 limo.

 

Men heisann på hytta, det er jo mazda vi snakker om. :) Råe biler.. :)

 

syns den ser pen ut jeg, liker kombicoupeer og det er jo derfor den er slik :)

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår