Gå til innhold

Modsjef på forumet.

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Har du valgt noen flere?

Hvordan får man æren av og bli crew/moderator?

 

Velger du ut noen helt på måfå eller? :P

 

Han velger etter høyest post count!!

 

Er vel sikkert en liten audition eller noe...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det har begynt å ramle inn en haug med pm's nå ja :)

Bare fint at det er folk der ute som er villige til å ofre litt fritid på forumet!

Ja, det er valgt ut 2-3 stk, bl.a Azzido og liIIebror. Og nei, det er ikke på måfå :) Personen bør ha kjennskap til iaf et bilmerke og vite hvordan forumet er bygget opp. Dessuten bør vedkommende være "voksen" og kunne ta avgjørelser på stående fot. Det forventes også at man er aktiv og kunne opptre på en nøytral måte i konflikter.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg vel ikke fått noe spesielt arbeids område... men lever og ånder for Bmw som sikkert flere på forumet har lagt merke til... men pleier å lese igjennom det som er av tråder... så er vel godt representert på de fleste deler av forumet...

 

så håper dette blir en artig og utfordrans oppgave for meg :)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs det noen nye moderatorer på volvo forumet så stiller jeg meg til disposisjon, er der stort sett hele tiden...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang: delta, var ikke han observert skadet etter et biltyveri?

- om det var han:

så skal han ikke forhånddømmes

så skal han midlertidis suspenderes (heter det ikke det/perimtteres?)

så skal han få en sjangse til å forklare seg.

 

jeg leste tråden og synes den var litt vag, vet jo ikke om gutten tok en prominade for så å bli overkjørt :|

 

men lykke til dr_s - prøv å ikke vær for streng, og hold øynene åpne rundtomkring på de "små" forumene også.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs det noen nye moderatorer på volvo forumet så stiller jeg meg til disposisjon, er der stort sett hele tiden...

 

 

Den er jeg veldig enig i.

 

Breisladderen er vel den som er der mest og klarer og holde seg mest særiøs.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår