BMWe30 323i Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg har kjøpt nye felger, derfor selger jeg de gamle 4 stk 16"MAS med dekk som holder en sesong til(viss du kjører fint) Det er litt sprekker i klarlakken her og der, men de ser fine ut på avstand(se bilde) En av felgene har fått seg en trøkk så den ser ikke så veldig fin ut, men den lokale dekkforhandleren sa at det gikk fint å kjøre på dem for det var ikke mye kast i de(målt på maskin) Hadde tenkt å ha ca 1700kr for de De må hentes på Karmøy(Rogaland) Inpresset er forresten 25 det var vel alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 her er ett bilde til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Tror du disse passer på en golf ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Sitat Originally posted by pahf Tror du disse passer på en golf ? Er jo 4x100 boltsirkel da. Vet ikke helt med innpress osv.. Ellers skraper det jo litt med 16"ere.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Sitat Originally posted by pahf Tror du disse passer på en golf ? Ja jeg tror de vil passe, siden org. innpress på golf er 38(tror jeg) og org. innpresset på bilen min er 35 og de går glatt på min, men jeg vet ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Sitat Originally posted by Jonte Ellers skraper det jo litt med 16"ere.. :) eeeh...nei...? ;) jeg kjørte med 205/40-16 på golf'en min med 60mm senking.. hjula tok aldri borti noe som helst... men,såklart..må være rett innpress ja... tror det er ganske likt på golf2 og bmw e30 ja.. :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 mk2 og e30 felger passer om hverandre.det er samme innpress. hvertfall sist jeg skjekka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kan ikke du skaffe litt data på felgene da? Og er det garantert at de passer på en golf2 som ikke er senket f.eks. uten å subbe borti noe sted? Dekkene som er på har jo sikkert ikke riktig dimensjon mtp f.eks. speedometeret. Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 er nok ikke noe problem for deg når bilen ikke er senket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 innpresset blir kanskje litt galt? Mener å huske at 38 er standard på Golf 2 ? Her var det snakk om 25? Den blir vel litt drøy for lovens lange arm kanskje... Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 det er helt riktig men det går om hverandre uannsett det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe! Gammel tråd;) Felgene ble forresten solgt til en med golf III i sin tid:) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg