Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

la ølen stå hjemme!!! spar den til en annen gang! bil og fyll er for dumt!

kanskje vi slipper noe neggativ omtale senere...

 

Den der er jeg totalt enig i!!!!

Hater bil og fyll i samme kombinasjon

 

 

Spar ølen til en annen anledning,så slipper vi som er sjåfører og kjører bilene våre og bekymre seg for å kjøre på alle flaskene som ligger henslengt overalt,kjøre slalom mellom glasskår og bokser.osv osv...

regner med at de fleste her er enige om dette. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det bestemt: Det blir IKKE V8 Volvoen da denne trenger å sveise en del på i gulvet! Ting har vridd seg ifra hverandre så jeg må få stivet det opp skikkelig før jeg begynner sommer sesongen! Men jeg skal ta med den andre så jeg kommer garantert!

Skal begynne å sette inn noe lyd og bilde ting i den nå så jeg har noe å se på imens vi cruiser! :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt: Det blir IKKE V8 Volvoen da denne trenger å sveise en del på i gulvet! Ting har vridd seg ifra hverandre så jeg må få stivet det opp skikkelig før jeg begynner sommer sesongen! Men jeg skal ta med den andre så jeg kommer garantert!

Skal begynne å sette inn noe lyd og bilde ting i den nå så jeg har noe å se på imens vi cruiser! :)

Vridd seg fra hverandre? såpass! Jeg skal definitivt sitte på en tur når du får i orden V8n igjen! hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....kanskje en grunn til at det heter streetmeet og ikke partymeet....jeg veit ikke jeg?? :rolleyes:

vi kommer vel for å dele hverandres bilinteresser og ikke fly rundt der dritings for så å ikke huske no dagen etter vel? :confused:

 

 

kommer noen dit for å drikke gikk dem vel bare glipp av Strømstad antar jeg!!! well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridd seg fra hverandre? såpass! Jeg skal definitivt sitte på en tur når du får i orden V8n igjen! hehe.. :)

 

 

Hehe det kan nok ordnes! Skal høre med en figur i morgen om sveising og kanskje hvis alt ordner seg å er den klar før Våler treffet! Men må si at inspirasjonen rundt denne bilen er skikkelig tragisk om dagen! Men den kommer nok tilbake! Drømmene er jo der fortsatt! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har du noen matchans streamere så går vel det i orden... laser skåren chrome så snakker vi =)

 

ja gi meg beskjed på hva som skjer så skal jeg få snakka med kragerø folka =) kolonne osv er alltid morro =)

 

 

Skal se hva vi får til.....blankt blir det ihvertfall hehe er innne hos dekor mannen vår nå.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Drifte" blir vanskelig tror jeg, parkeringa er delt opp i felter med fartsdump i mellom..

 

Den plassen det var streetmeet på i kristiansand er betydelig større en metro..

 

Men av erfaring (les:streetmeet på obs) så kan det bli bra hvis folk får samlet seg tettere..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sladde ved siden av politihuset? Smart... :rolleyes:

 

Er nok en av disse moped unga som henger på Mc Donalds og som har overlessa mopedene med neonlys og sotespray. Kan jo gjerne "drifte" litt med din råe 50cc moped :titties:

 

Back to topic:

 

Håper virkelig Shariff får fingeren i gir nå slik at jeg kanskje får vist frem bilen med nye sko! he he.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår