Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Noen som veit forskjellen mellom disse motorene? Skal i disse dager kjøpe meg GTI 16V, men hører at det er to foskjellige motor så jeg trenger litt hjelp. Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Forskjellen på selve motoren er at PL har en snillere innsugskam enn KR. PL har også katalysator. PL har også litt annerledes innsprut(mekanisk, heter ke-jet) og tenning, med bla bankesensor. KR har 139hk, PL 129hk. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Så KR motoren er å foretrekke? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Ifølge det jeg har hørt så skal PL være slappere ja, kan jo bare bytte innsugskammen så er den jo helt lik en KR bortsett fra kata som sikkert stjeler et par hk. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Ok. Takk for svar. blir nok KR motor da..:) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 PL har i tillegg mulighet for å sette i trimchip, noe som koster rundt en tusenlapp. Har både KR og PL, og jeg anbefaler PL. Lettere å oppgradere bremsene også, G60-delene går rett på da den har store nav orginalt. PL gikk fra 89-91, så du får 88-dører og som oftest 90-fangere på disse bilene. Ok. Takk for svar. blir nok KR motor da..:) Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 snakk med silvern, han har kr! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 om du ikke har planer om å gjøre noe med motoren ville jeg satsa på KR.. fortrinnsvis med det store innsuget.. om planen er å gjøre noe med motor.. gå for PL.. få inn innsugskam fra KR eventuelt noen heftige kammer .. og kanskje 2.0 blokk? da begynner vi å snakke noe i nærheten av en golf som er litt sprek Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg