hamansen Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Helt utrolig hvor mye det har å si når listene er lakka i samme farge som bilen.. er den rullet langt? du vet vel tilfeldigvis ikke om noen som har en vanlig 16v i lik blåfarge som din, til salgs? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 hvis du får de felgene på min mx3 som du sa skrev de passet til så tar eg de på dagen ;) sorry å ødelegge litt tråden, men har 2 stk mx3 en -91 og en -93 og begge de er 4x100 mener eg å huske.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Bilen har rullet 192" Er bare så vidt innkjørt den da,er en av de beste motorene mazda har laget...2.0 I 16V... Bare de får olje og luft så ruller de langt.. Vet ikke om noen til salgs... Når vi lakkerte den så fikk jeg en og en halv liter ekstra klar-lakk,så er skikkelig blank oxo.... MORO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Beklager...har blandet litt,er sammer som 323 vanlig og mx-5 på din...beklager...meg som surrer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 dt går så grett så..har faktisk vurdert å bestille samme te min bil, men litt usikkerhet med boltsirkelen på de om de ble levert i den størrelsen. me får sjå. grisefeite felger.. :) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Bilen har rullet 192" Er bare så vidt innkjørt den da,er en av de beste motorene mazda har laget...2.0 I 16V... Bare de får olje og luft så ruller de langt.. Vet ikke om noen til salgs... Når vi lakkerte den så fikk jeg en og en halv liter ekstra klar-lakk,så er skikkelig blank oxo.... MORO Lakkerer du biler?? Kan du kanskje ta en jobb for meg?? Du får bra betalt, og muligheten til å gjøre bilen min enda penere!!! Hi hi! Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Bilen har rullet 192" Er bare så vidt innkjørt den da,er en av de beste motorene mazda har laget...2.0 I 16V... Bare de får olje og luft så ruller de langt.. Vet ikke om noen til salgs... Når vi lakkerte den så fikk jeg en og en halv liter ekstra klar-lakk,så er skikkelig blank oxo.... MORO jeg vet:) har hatt en combi og en coupe med 16v motor...råe maskiner!!;) etter å ha kjørt skropel siden i høst, så lengter jeg tilbake til den pålitelige mazdaen igjen.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Dessverre så får du de ikke i 4 hulls bolt-sirkel... Også er de gått ut... Er ikke lakkerer,men har gode kontakter...han er skikkelig flink!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Dessverre så får du de ikke i 4 hulls bolt-sirkel...Også er de gått ut... Er ikke lakkerer,men har gode kontakter...han er skikkelig flink!!! Jeg trenger å få lakkert panser, tak og høyre side hele veien. Grunnen er at skjermen er byttet og fargeforskjellen er litt for lett synlig. I tillegg har jeg noen bulker på den siden, en i døra og to i bakskjermen. Ellers er det svært få bulker så selve pussinga tror jeg går kjapt. Taket og panseret er fullt av steinsprut. Det er kanskje ikke så rart siden jeg kjører 30' i året og mye på østlandsvei... Venstre side er lakkert for to år siden og fortsatt i god stand. Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hva er innpress på felgene? Selger du felgene uten dekk? Isåfall hvilken pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 veldig strøken ja :) men hvorfor 80tusen ? pga rustfri og 4ws ? og den flotte motoren ? sombrero for da må nesten eg også få en slik taktst på min når den er klar :D hihi men skal snakke med far om finansiering av felger til meg... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det er Et på 40,de er 8x17 og kan selges uten dekk...5.800.- ( disse har gått ut av produksjon og er verd en del... ) Felgene er strøkne,og det er meget gode dekk påmontert nå... se tidligere "tråder" Men er "holdt av ut dagen" Med Goodyear dekk...9.500.- El med annen type nye dekk,8.500.- (Brukt 14 dgr,"billig dekk") skal si ifra hvis de ikke er solgt i løpet av dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 er dem borte ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 er dem borte ? Ja, det er de. I allefall det han har sakt til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 nå er de nok dessverre solgt ja...trist det,Grisefine hjul...' doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg