Gå til innhold

Delepriser

Ranger emnet


Atmobil

Anbefalte innlegg

Desverre så blir det ingen ny motor i den '82 Rekorden jeg hadde en tråd her om tidligere.

Den skal sendes på huggeri.

Men før det så stripper vi bilen helt ned å tar vare på alle deler som kan være noe å samle på.

Så lurer jeg på om noen vet sånn ca hva jeg kan ta for:

*Frontlys

*Baklys

*Frontrute

*Bakrute

*Panser

*Koffertlokk

*Eksosannlegg

*Radiator

*Framseter

*Baksete

Alle disse delene er i meget bra stand. Eksosanlegget ser ut som det er helt nytt, det samme gjelder radiatoren.

 

I tilegg ville jeg gjerne vite hvilket deler jeg bør ta vare på å selge og hva jeg bare kan kaste.

 

mvh

Gaute Halsaunet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det eieren prøvde men han fant ikke noen som ville ha den. Satte en annonse på autodb.no og i avisa. Jeg selv ville faktisk ha den også men har desverre ikke penger. Og han som eiern bilen har ikke penger til årsavgifta og ikke penger til omreg avgifta som han heller ikke har betalt. Han kjøpte bilen i begynnelsen av desember.

Jeg også mente at det hadde vært bra å ta vare på denne bilen. Ser ikke slike så ofte lenger. Men slik er det når man er ung å ikke har rå til å betle det staten krever.

Synd men sant

 

Nå har jeg et nytt spørsmål som jeg kunne postet i en egen tråd men legger det her.

Noen som har peil på hvordan man får ut den framsetebolten som sitter fremerst og inne ved mitdkonsollen?

Har ikke funnet noen lur måte å få ut disse på enda selv.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Synd.

 

Jeg vet ikke helt hvordan det ser ut egentlig. Men det kan vel hende at det er et hull i den øvre skinna som du får ei pipe ned i eller no?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår