Gå til innhold

Audi a3 selges. 2002. 1,6

Ranger emnet

markus

Anbefalte innlegg

min har blandt annet større stereo. SENKET, noe det ser ut som den andre IKKE er :) . dessuten koster nok BBS felgene en smule mer enn rs4 felgene. så sant ikke de er orginale da. grøftelys har jeg også.også er min 5 dørs noe som øker listeprisen men jeg er ikke her for å diskutere hvem som har finest bil, men dere må gjerne få lov til å si meningen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har blandt annet større stereo. SENKET, noe det ser ut som den andre IKKE er :) . dessuten koster nok BBS felgene en smule mer enn rs4 felgene. så sant ikke de er orginale da. grøftelys har jeg også.også er min 5 dørs noe som øker listeprisen men jeg er ikke her for å diskutere hvem som har finest bil, men dere må gjerne få lov til å si meningen deres.

RS4 felga med dekk koster 10000kr hos Sharifs f.eks.. De orginale passer ikke pga boltsirkel forskjell.. Det burde du vel vite? :)

BBS felgene koster vel ikke så veldig mye mere? 5000kr med dekk maks..

Grøftelys er vel ikke verdt all verden.

Hvilket senkesett er det som står på bilen? Det kan hende du har satt på noe som vil trekke ned prisen på bilen..

Hvor stor stereo har du egentlig? Siden denne skal rettferdiggjøre prisen på din bil?

Og 5-dørs trekker kanskje opp listeprisen, men du verden så det trekker ned utseendet..

Har du Chrome Speil Kapper som følger med? Hvor mange eiere har du på bilen din?

Begge er lakkert ned, begge har 18" felger, begge er 2002 modeller, begge er gådd svært lite, begge er 1,6 a3.. 45.000 i pris forskjell?

SENK PRISEN, om du håper på salg..

Lykke Til :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merke og modell: AUDI AUDI A3, S3

Registreringsnummer: AA45789

Registreringsår: 2001

Sist godkjent: (Ikke kontrollert)

Frist for kontroll: 30.09.2005

Pris for kontroll: kr. 605,-

-------------------------------------

Merke og modell: AUDI AUDI A3, S3

Registreringsnummer: YN48671

Registreringsår: 2001

Sist godkjent: 02.02.2005

Frist for kontroll: 31.01.2007

Pris for kontroll: kr. 605,-

Sparer 605,- der også gitt, da er vel det ene grøftelyset betalt :)

-05 BMW 120d m-sport

The only 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere vært hos en audi/vw forhandler å hørt på listeprisen på bilene deres? det kan jo ikke stemme at det skal være en så vanvittig pris forskjell på disse bilene. som det står over, så kan jeg også bekrefte at det finnes a3 1,8 turbo quattro til den samme prisen. altså drøye 200'...

For den prisen får man også a3 "diselpurke" 130 hester'n. Det flytter seg det med en liten chip. Poenget var da at prisene er altfor høye.

Jørn

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider