RS2-GTi Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Fikk høre at det sto noe om ombygging til 20VT i siste VW Performance, men de er utsolgt her i byen for det bladet ... så er det noen som kan scanne den artikkelen for meg ... ? Var visst snakk om en 3-4 sider?? raymond@rs-concept.com er mailen .. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Fikk høre at det sto noe om ombygging til 20VT i siste VW Performance,men de er utsolgt her i byen for det bladet ... så er det noen som kan scanne den artikkelen for meg ... ? Var visst snakk om en 3-4 sider?? raymond@rs-concept.com er mailen .. Mener du får kjøpt bladet i narvesenkiosker i Oslo området. Jeg fikk i hvert fall kjøpt det der for en god stund siden. Er en del norske lesere så jeg tror bladet fortsatt finnes å få kjøpt. Husker det var en tråd angående britiske og tyske vw bilblader her en gang, mange som hadde månedlig tur på narvesen for å handle innlegg til bibelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Han er nok ute etter en spesiell artikkel, tror PVW er å få kjøpt mange plasser her på bjerget. Han mener nok at det spesifikke nummeret er utsolgt. edit: *klapp på skuldra mi for 400 poster:)* Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Han er nok ute etter en spesiell artikkel, tror PVW er å få kjøpt mange plasser her på bjerget. Han mener nok at det spesifikke nummeret er utsolgt. Er fullt mulig å få noen til å sende deg bladet eller be noen slektninger kjøpe det for deg.. Var mer i den banen jeg tenkte. Siden det var snakk om siste nummer går jeg ut ifra at det fortsatt er i salg der de har blader igjen å selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg