fastone Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hei. Lyset helt til høyre i dashbordet er gåent. Det er ikke noe stort problem da lyspæren skal lyse opp rød-området på turtelleren. Mazda-verkstedet regner med at dette vil koste meg 2500-3000. Noen som vet hvor vanskelig dette er å gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Denne er veldig enkel å bytte selv... Skru ut instrumenthuset så har du god plass til å få ut den pæra. Får sikkert kjøpt en slik pære på Clas Ohlson for 30,- Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hvilken bil er det ? ein 91+ ? er litt dårleg kvalitet på avataren din :) men på min 88 model så bytta eg alle instrument lysa mine til noen blåe... først skru av selve ramma rundt instrumentene... er noen skruer litt gjemt.. leter du finner du dem nok... kan også være gjemt bak noe deksel eller liknende... også skrur du løs selve instrument huset... også prøver du å lirke den ut der... og koble av ledningene bak... (og wiren) også tar du den helt ut... også ser du mesteparten av lyspæreholderene bakfra... :) sikkert greit å ha med seg en fingernem person, viss du ikke er det selv ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hvilken bil er det ? ein 91+ ? er litt dårleg kvalitet på avataren din :) men på min 88 model så bytta eg alle instrument lysa mine til noen blåe... først skru av selve ramma rundt instrumentene... er noen skruer litt gjemt.. leter du finner du dem nok... kan også være gjemt bak noe deksel eller liknende... også skrur du løs selve instrument huset... også prøver du å lirke den ut der... og koble av ledningene bak... (og wiren) også tar du den helt ut... også ser du mesteparten av lyspæreholderene bakfra... :) sikkert greit å ha med seg en fingernem person, viss du ikke er det selv ;) Har en 98' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 burde være ca samme framgangsmåte... kansje en del ledninger mer og litt slikt :) prøv deg fram :) men ikke ødelegg noe ;) og husk hvor alt skulle i hvilken rekkefølge ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg